Honda Vs. Briggs&Stratton



host - 4.243 (?)
29.3.2017 16:23

A bez přizvednutí je ten prostor vzduchotěsný? Nebo jak? Nemůže to být spíše tím, že při pozvednutí se odstraní tření nože o trávu obzvlášť při tom nízkém nastavení? A nejsou ty texty nějak starý?

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
                     
host - 48.106 (?), 27.4.2015 14:25
Honda má sytičovou klapku jako obohacovač pro startování. Podívejte se zda se úplně uzavře klapka sytiče na táhlech, jak dáte plný plyn páčku nadoraz, zatím nestartujte jenom pro kontrolu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 4.243 (?), 27.4.2015 14:57

Není normální, aby se motor po cestě do servisu opravil a při cestě domů polámal. V servisu to mohl zkoušet chlápek a šlo to, tak bych vsázel na rozdílnost razance tahu za provázek, majitel vs. servisák.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 100.28 (?), 27.4.2015 15:09

Zdravím, já bych to neviděl jako "razanci za provázek" ale "doražení" ovladače plynu na doraz polohy START. Jak bylo uvedeno, zkontrolovat při poloze páky START zcela uzavřenou sytičovou klapku. Honda toto nemá příliš dobře technicky vyřešené. Je třeba si opravdu pohrát s nastavením bowdenu ovladače. Standa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
J.f.K - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (322) - 244.2 (?), 27.4.2015 15:16

Souhlas, u některých provedení jsou dvě rozdílné polohy pro volnoběh a pro Start. Plno lidí pak dělá chybu, že ve snaze motoru pomoci posune ovladač z krajní polohy Start do polohy volnoběh. Je to prostě jiná logika než u 2T dát poloplyn.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 211.141 (?), 29.3.2017 4:00

Rozdíl může být v tom, že profesionál přizvedna předek sekačky př zataření za startovní lanko, tak se dostane k sekací liště vzduch a vyloučí se podtlak pod strojem. Ten podtlak- hlavně při nízkém nastavení stroje významně zpomalue roraci a tedy rasanci zatažení

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 4.243 (?), 29.3.2017 16:23

A bez přizvednutí je ten prostor vzduchotěsný? Nebo jak? Nemůže to být spíše tím, že při pozvednutí se odstraní tření nože o trávu obzvlášť při tom nízkém nastavení? A nejsou ty texty nějak starý?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 27.4.2015 20:42
Mohli před převážením ze servisu sklopit madlo a ne vždy je sklopí šetrně vůči bovdenům.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 209.11 (?), 17.7.2014 22:24

mame bubnovku s BaS 6.5hp motor naprosto blbuvzdorny.po zime chyta na 1 drc.jednou za rok vyklepes vzduchovy filtr a novy olej podle motohodin, treba 1 za 2 roky. spotreba mozna vyssi nemam dle ceho posuzovat asi 1.5l za hodinu.jsou u nas tery kde chlapi maji puvodni svicky na ktere 18let nesahli. s hondou chybu jiste neudelate, dle praxe potrebuje pravidelny servis.ale spis bych se zameril na sasi pac motory pojedou ale sekacka bude rosypana.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 216.69 (?), 17.7.2014 22:54
Dle praxe, čí praxe, mám B&S a Hondu, Honda nepotřebuje nijak víc pravidelný servis než B&S. Má složitější a skutečný karburátor a seřiditelné ventily, B&S má membránu s jehlou místo karburátoru a ventily natvrdo. Novější B&S mají to samé po vzoru japonců.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 176.91 (?), 18.7.2014 8:30

Motory mám oba. Hondu krátce. Zatímco ten starší slouží, vlastně mám dva jeden v sekačce a druhý ve vertikutátoru, kde startuju na loňský benzin, tak Honda je hýčkána stabilizátorem do benzinu, prázdným karburátorem, výběrem čerpacích stanic o kterých si myslím že nemají biosložky a pod. Možná to dělám zbytečně ale bojím se. Je mi fuk co napsali ve Švédsku nebo v Japonsku. Benzin tankuju tady. Jo a ještě taky vím kdo čistí ultrazvukem. To je síla co? Až pro mě ten motor udělá práci za určité období z českým benzinem tak se mu pokloním. Věřím že jo. Tak hezký den.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  6,  7,  8,  9,  10  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika