Honda HRX 537 HXEA



host - 212.22 (?)
20.7.2007 8:19
Zkuste svíčku řádně očistit, nebo dát novou, používat OMV a sledovat zda po delší práci bude svíčka zase černá.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
         
host - 209.65 (?), 5.7.2007 8:42
Spotřebu jsem zde neuváděl proto, že bych si snad chtěl stěžovat, ale proto, aby ostatní zájemci měli přehled. Jinak pokud sečtu četnost sekání a plochu všech dílčích pozemků, které jsem od březnové koupi sekačky dosud sekal, vychází mi k dnešnímu dni 7 ha celkové plochy.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 209.65 (?), 18.7.2007 23:10

I když motor startuje a běhá skvěle, je neustále svíčka černá jako uhel (pokrytá mastnými sazemi). Čímpak to asi může být, svíčka je originál, palivo předepsané výrobcem, olej také.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 212.22 (?), 19.7.2007 8:29

Z které pumpy benzin dodáváte (název - značka).

Není pumpa jako pumpa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 209.65 (?), 20.7.2007 0:33
Kupuji Natural 95 a zatím to bylo vždy od jiné pumpy (podle toho, kudy zrovna jedu) OMV, Benzina, Robin Oil (dřívější nákupy si už nevzpomenu).
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 212.22 (?), 20.7.2007 8:19
Zkuste svíčku řádně očistit, nebo dát novou, používat OMV a sledovat zda po delší práci bude svíčka zase černá.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 209.65 (?), 23.7.2007 23:40
Svíčku jsem v minulosti preventivně čistil již několikrát, stejný benzín používám i v autě a malém motocyklu Simson (2takt - směs 1:50 s červeným olejem Stihl). V autě i Simsonu jsou svíčky krásně vypálené. Také jsem si dnes povšiml, že po výměně oleje v motoru sekačky (minulý týden), je po 6-ti hodinách práce olej zase černý jako bota.
Zítra mám cestu do města, schválně koupím novej benzín u OMV a budu sledovat, co na to svíčka.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 163.242 (?), 24.7.2007 5:39

Nevím, zda to má Honda stejné, ale motor Tecumseh svíčku zapaluje v každé otáčce. Tedy nejen při kompresi, ale i na konci výfuku. Přijde mi, že pak se do toho může lít co chce a svíčka je černá.
Pokud vím polské (a asi nejen polské) Fiaty 126 měly zapalování uspořádané podobně. Bylo by zajímavé, kdyby někdo, kdo s takovým autem má zkušenost, popsal, v jakém stavu nacházel svíčky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 11.99 (?), 24.7.2007 12:29
U Hondy nečekejte cihlově vypálenou svíčku. Spíše bude černá a však bez nánosu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 212.22 (?), 24.7.2007 13:23
S benzinem OMV (Shel, Aral) to odzkoušejte.
Dále by to také mohlo být vyšší hladinou oleje než je nutné, kdy klika hlavně v hrbolatém terénu sem tam chytá o hladinu a část rozstříklého oleje se dostane nad píst.
Tak rychle černý olej o něčem hovoří, ale to také může být nedostatečným odstraněním oleje starého (usazeniny).
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 209.65 (?), 24.7.2007 19:58
Teď v tuto chvíli má motor najeto celkem 81 hodin (výměna oleje po 20ti + 48mi hodinách). První výměnu jsem si dělal sám (teplý olej vypustil komplet a nalil 0,6 litru nového Shell Helix Super - jak káže návod), druhou výměnu mi dělal odborný servis Honda (doporučili a nalili mi speciální olej pro sekačky - Denicol). Olej se stále drží dle měrky na max. povolené hodnotě - neubývá (měřeno s nezašroubovanou měrkou - viz. návod k sekačce). Před chvílí jsem si dovezl čerstvej benzín od OMV a pokud nebude zítra pršet, chystám se sekat posledních zbývajících cca 2500 m2. Dnes jsem sekal bez problémů 3 hodiny a pak jsem zkusil zase vyšroubovat svíčku, byla opět pokrytá silnou vrstvou mestnejch sazí (motor provozuji stále "na zajíce", tudíž na plnej plyn). Svíčku jsem otřel, vypral pomocí štětečku v čistým benzínu, osušil a vyfoukal. Vzduchovej filtr udržuji stále v čistotě a ani v servisu ho nevyměnili (zřejmě usoudili, že je ještě schopný), spodní polovina filtru je slabě zaprášená, horní ještě méně, některá žebra papíru jsou úplně bez viditelného prachu. Zítra naleju dnes přivezenej benzín a uvidíme. Pokud bude svíčka po vyjetí nádrže zase černá, zkusím odsát z motoru trochu oleje tak, aby byla hladina v polovině vyznačených hodnot na měrce.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika