Honda GSV 190 - nízké otáčky



Stránky: 1,  2,  3   
host - 236.62 (?) 
21.5.2017 12:58, zobrazeno: 14525x

Dobrý den,

mam nový motor Honda GSV 190 a už od začátku mi příjdou nízké pracovní otáčky. Všiml jsem si, že i v nejvyšších otáčkách je škrtící klapka jen mírně otevřená (dle táhla škr.klapky). Když jsem zkusil lehce krátce pohnout táhlem škrtící klapky motor šel okamžitě do otáček. Startování s autom. sytičem (nejvyšší poloha páčky plynu) i volnoběžné otáčky drží krásně. Mám verzi motoru bez brzdy setrvačníku. Nevíte kde může být problém?

Děkuji Petr

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 101.160 (?), 21.5.2017 13:07
Na mechanice by měl být dorazový šroubek max otáček. Otáčkoměr je nutný.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 149.89 (?), 21.5.2017 14:23

mně "přijde" zase že hledáte problém kde není, novy motor máte ale nevím u čeho a pokud stroj pracuje jak ma tak je vse v poradku, ale jak psal kolega otackomer je nutny pro serizení nebo vasi kontrolu protože tože vam "prijdou" nebo jakse hodne jeste pise "mám pocit" ze hodne zavadejíci

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 236.62 (?), 21.5.2017 20:23

Omlouvám se za neúplný popis, zkusím to napravit.

Vyměnil jsem ho za Tecumseh VLV 55 a používám ho na převodovce Agzat  (rychlost pohybu např. s vozejkem je určitě pomalejší než s Tecumsehem, ale dá se). A pak na sekačce Dakr RZS 68 a to už je díky nízkým otáčkám špatné sekání. Ale spíše mi šlo o to, že když se dívám na otevření škrtící klapky, tak se skoro neotevře (k dorazovému šroubku se ani nepřiblíží je tak v 1/3). Nevím co u tohoto motoru ovládá otevření škrtící klapky. Táhlo to asi nebude, protože když  motor neběží a hýbu páčkou plynu škrt.klapka se ani nehne. Tak jestli nějaký regulátor,..? Díky Petr

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 101.160 (?), 21.5.2017 20:40
Peťo jeď po táhlech od karbecu a měl by tam být seřizovací šroubek v mechanice nastrojené na motor. Páčkou plynu přidáváš a dál je sytič. Hýbej s páčkou a uvidíš pohyb mechaniky a táhel. Nespleť šrouby sytič a doraz plného plynu. Dorazový šroubek sytiče chrání klapku před tlakem páčky, zarazí mechaniku dřív, než by táhlo sytiče tlačilo na klapku v koncové poloze. Sytičová klapka se musí téměř uzavřít. Poznač si šrouby, než začneš točit sem tam.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 4.243 (?), 22.5.2017 7:24

Nevím co si představit pod pojmem "nový motor" protože jestli je koupen jako ND a dostrojen pro Agzat je docela možné, že je motor nastaven na 3100 ot/min. Z fabriky. Je třeba doseřídit. Běžná věc.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 166.2 (?), 22.5.2017 10:14

Ano motor je kupován jako náhradní díl. Tak teď ještě, zda to zvládnu doseřídit sám (jak?), nebo mám jet radši do servisu? Po několika zkušenostech co mi odborné servisy předvedly v ně nemám moc důvěry.

Děkuji Petr

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 4.243 (?), 22.5.2017 10:55

Já nechci znevažovat odbornou práci servisů, ale "doseřídit" otáčky jde i doma a sám, jen je třeba mít trošku vybavení a povědomost o tom, kolik ten motor točí a když se mu přidává, kde tak zhruba s těma otáčkama jsme. "Na ucho" je nesmysl, Tři sta otáček sem tři sta tam a kolik vlastně tam je nikdo uchem netrefí - trefí jen virtuóz. I proto servisy používají otáčkoměry. Jde o to, že doseřízení na cca 3600 ot/min motoru bez zátěže, je blízko hranice max. otáček doporučených výrobcem, kdy tyto nemají podstatný vliv na životnost motoru. Já si myslím, že najít dobrý servis je dobré řešení. Není to každý, ale jsou. Nechci nikoho hnát hned do servisu, ale tady je co pokazit, neudělá-li se to dobře.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 166.2 (?), 22.5.2017 13:32

A co si koupit na stálo na řidítka jen něco takového a nastavit otáčky, dle toho?. Zároveň by to měřilo i motohodiny.

Ty otáčky se nastavují jen šroubkem na karburátoru na bohatost směsi, nebo je to složitější?

Díky P.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 199.94 (?), 22.5.2017 20:48
Peťo snaha byla. Ty peníze za otáčkoměr dej servisu a máš pokoj.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika