Honda GSV 190



            
host - 11.107 (?) 
15.5.2011 21:05

No já to jen "proběhl" a standartně 80 mm na přání 120. Nebude to asi tak jednoduché jako u 80 mm ale zdá se dá se.

  
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
               
host - 186.113 (?), 16.5.2011 0:57
Zdravím, ako vidím velmi sa to to rozjelo, dlho som tu nebol, ale napíšem zajtra - teda už dnes ešte niečo k téme. Inak ďakujem pekne za rady a hlavne praktické rady, tie akademicke debaty sú k ničomu. Motor Honda GSV 190 kúpený, zatial najazdené cca 5 hodín ako traktor - má veľmi kultivovaný chod, myslím, že tak som si to predstavoval, ked som žiadal o pomoc. Ešte raz veľmi pekne dakujem. M.B. Dobrú noc
                  
habr.v - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (144) - 218.71 (?), 16.5.2011 17:58

Pane Belica, jestli jsem to dobře pochopil, tak jste na Agzatu vyndal motor 2T a bez úprav jste nasadil 4T Hondu. Takže na Agzatu nejni potřeba předělat kolíky a úchyty příruby.     Děkuji Míra

                     
host - 11.107 (?), 16.5.2011 19:11

Agzat má jiný způsob přitažení motorové příruby k přírubě převodovky než Vari, takže to mohlo proběhnout bez jakýchkoli úprav.

zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Vzdálenost zahradního domku od plotu - zkušenosti1.9.2025
Vzdálenost zahradního domku od plotu - zkušenosti28.8.2025
Venkovní kuchyně na terasu/chalupu – vizualizace ZDARMA do 1–2 týdnů18.8.2025
Nestabilní pH v bazénu15.8.2025
Nestabilní pH v bazénu15.8.2025
Nestabilní pH v bazénu11.8.2025
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2025
DŮMACHALUPA.cz
statistika