Honda GCV160 motor nelze nastartovat



Stránky: 1,  2,  3,  4,  5   
host - 123.179 (?) 
30.7.2009 5:28, zobrazeno: 81226x

Při sečení sekačkou Vari BDR600 došel benzín. Po dolití motor Honda GCV160 nelze nastartovat. Svíčka hází jiskru, do karburátoru teče benzín. Mám pocit, že při startování někdy bufne do sání (čističe vzduchu). Jediné co jsem našel, že byla spadlá hadička vzadu na výlisku čističe vzduchu (možná nebyla ani nikdy nasazená), tak jsem ji nasadil. Má někdo zkušenosti,  motor v provozu 4 roky, celkem jen cca 20-25 hodin. Dík Jarda

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 56.174 (?), 30.7.2009 12:03

Nechytil jste s ní něco? Kopnutí do karburátoru bývá známkou špatného předstihu, vzniklým střižením klínku magneta.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 4.243 (?), 30.7.2009 12:20

A viděl jste tuto sekačku někdy? Nedovedu si představit, jak by vámi naznačované potíže u této sestavy vzniky. Nepopírám, že by se setrvačník nemohl pohnout, ale určitě se to nestalo nárazem žacího disku do "něčeho". Takže doporučuju prověřit ostavení setrvačníku a prověření vůle mezi magnetem a cívkou.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 56.174 (?), 30.7.2009 13:46

Tuto sekačku znám velice dobře, a divil byste, že i u bubnovové sekačky se sklopnými noži lze nárazem posunout magneto.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 30.7.2009 13:29

Jestli nedošlo ke slyšitelné závadě, která by naznačovala mechanické poškození, tak ověřte obohacení směsi. To je u tohoto motoru páčkou v krajní poloze a při delší době používání se lanko uvolní a sytičová klapka neuzavírá dokonale, a proto směs není dostatečně obohacená(pozor opatrně a přesně nastavit doraz, jinak se může poškodit vedení klapky). Taková závada může být i vadnou svíčkou(pod tlakem nehází správně jiskru). Odvětrání skříně by nemělo způsobovat uvedený problém, více to vadí chodu motoru, že se při poklesu přetlaku ve skříni změní pravidelnost chodu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 223.152 (?), 30.7.2009 13:48

u stejného motoru se nám stalo něco podobného, byl zadřený ventil. Podle prodejce je potřeba nechávat motor po vyjetí nádrže vychladnout. Přece jen při sekání jede motor naplno, zvlášť když se seká vyšší tráva.

Jirka

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 4.243 (?), 30.7.2009 14:34

Omlouvám se panu 56.174. Měl jsem raděj něco dělat než cokoli psát.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
J.S. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (3388) - 213.141 (?), 30.7.2009 20:23

Co se týká přidřeného ventilu, je to možnost závady. Ale ohledně vyjetí nádrže nechat motor vychladnout, to je naprostý nesmysl. Mě naopak mechanik Hondy řekl, že tyto motory jsou stavěné na provoz ve vysokých teplotách a to při max. výkonu. Jeho odpověď byla na můj dotaz, zda mám motor nechat po plné zátěži chvíli  běžet na volnoběch, aby se takový vzduchem chlazený motor ochladil. Není třeba, byla odpověď, chlazení je předimenzované a motor je možné kdykoliv zastavit a znovu nastartovat. Od r. 1995 to tak dělám a nenastal žádný problém s přehřátím, nebo startem. Když je úplně vyjetá nádrž, je třeba někdy použít sytič, pouze krátce, protože jinak se musí startovat vícekrát. Zde bych viděl - pokud je ventil přidřený - problém v kvalitě mazání, vliv na to má i nekvalitní, stará pohonná hmota, která dřík sacího ventilu oplachuje. Výfukový ventil pracuje při vyšších teplotách a zde se zase projeví správný olej, který odolává - maže - při vyšších teplotách. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 62.39 (?), 30.7.2009 22:16

Dobrý den, s motorem Honda GCV160 se mi stalo něco podobného. Po dvou dnech všech možných pokusů ho nastartovat, jsem si "odběhl" a nechal motor s vyšroubovanou svíčkou. Vrátil jsem se asi za 4 hodiny, zašrouboval svíčku zpátky na místo, zatáhnul za startovací šňůru a k mému překvapení motor naskočil a od té doby šlape zase jako hodinky.  

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 20.52 (?), 31.7.2009 7:37

Podle příznaků které tady uvádíte to vypadá, že byl motor pěkně ulitý

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika