Honda GCV 160 studený nejde nastartovat



Stránky: 1,  2,  3,  4   
host - 168.8 (?) 
27.1.2018 16:27, zobrazeno: 25170x

Zdravím,

u sekačky Vari 590H s motorem Honda GCV 160 se objevil problém po opravě v servisu (nepravidelný chod, vyčištění karburátoru). Problém je, že sekačka přestala startovat. Když chci nastartovat, musím cmrndnout trochu benzinu do sání, jinak to nejde. Pak už chytne na poprvé a vše v pohodě. K těm umělcům z agrozetu už se mi znova nechce.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 84.190 (?), 27.1.2018 18:49

Nedávno se tu řešila diskuse pod názvem,,Honda GC160 startování na 6-8 zatažení lanka starteru,,Já jsem si můj problem se startováním vyřešil sám.Sytič mechanický na klečích ovládaný nedovíral.Možná vám někdo poradí, ale já nevím jaký máte sytič na sekačce.Ten můj mechanizmus má ještě u motoru takový čudlík, kterým sytič zavřete na 100%.Takže levou rukou držím čudlík a pravou startuju.Motor chytne na první škubnutí.Teď vím že lanko plynu sytič na 100% neaktivuje a závada je tedy v posunutém bovdenu což já neměl, nebo že mechanizmus nezvládá zavřít klapku i kdyby jste lanko utrhnul.Prostříknul jsem mechnizmus u motoru mazivem nejmenované značky a od té doby mám jen radost. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 96.42 (?), 27.1.2018 19:38

Hondy nemají nastřikovače, místo sytiče, jako některé B&S a místo toho je v karburátoru sytičová klapka. Ta musí být přesně nastavená, aby se téměř uzavřela při zatlačení levé páčky na doraz. V tom případě se směs obohatí a motor snadno nastartuje. Nedovření klapky sytiče je způsobeno špatným nastavením páčka, drát, karburátor. Nastavení opačné způsobí, že páčka v poloze provozní otáčky je již sytič a poloha sytič hrozí poškozením ovladání i karburátoru podle nastavení dorazu, který chrání sytičovou klapku a současně se s ním nastavuje přesné uzavření klapky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 168.8 (?), 27.1.2018 20:25

Mě to nestartuje ani na 30 zatáhnutí. Podívám se, co dělá sytičová klapka a zkusím přenastavit.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 168.8 (?), 28.1.2018 18:09

Je to opravdu tak, lanko nedovře sytičovou klapku ani v krajní poloze. Při dotlačení klapky do zavřené polohy motor naskočí. Celé je to takové čínsky odfláknuté. Ve Vari se moc nepředvedli.

Děkuji za rady, už to nějak dobastlím.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 211.14 (?), 28.1.2018 18:54

S odfláknutím máte pravdu, ale bacha, motor je papírově z Ameriky, proto bacha, šroubky mohou být jiné, než metrické a těch věcí v coulech může být víc. Fixaci bowdenu plechovou svorkou si můžeme vyvětlit tak, že to navrhl idiot, nebo se do mašinek Vari, montuje něco co může být jiné kategorie, než se nám někdo snaží namluvit. U mého mortoru nelze využít krajní polohy ovladače plynu. Už to řešení ovládání karbecu drátem, mi velmi sině připomíná kategorii hraček. Pak mi velice vadí, jak z nás dělají pěkné pitommce, jak samotný podnik, tak servis. Vadí mi také přístup k žadateli o pomoc, v jiném portálu takový přístup byl komentován takto -Takto si poradňu nepredstavujem. To máme každému, kto sa tu na niečo pýta, poradiť servis. To vie odporučiť každý. Poradňa je potom pri takomto jednaní úplne zbytočná.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 96.42 (?), 28.1.2018 21:41

No to víte, jenom motor dobrý stroj nedělá.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 84.190 (?), 29.1.2018 8:23

Nepište, že se ve Vari moc nepředvedli.Nepište, že to nějak dobastlíte.My to jenom občas stříkáme od bláta, ono to lítá všude kolem a proto je potřeba potom mechnizmus s pružinkama, který je uložený v těsných silenblocích občas namazat.Pak se klapka dovře na 100%.Takto to všichni stále budou dávat do servisu čistit ultrazvukem a poslouchat, že tam dávají špatný benzin.

Jsou lidi kteří si nechali patentovat uchycení bovdenu plynového lanka.No bodeť ne.Když za to tahá, tlačí,aby mu to chytlo, tak to nemůže žádný mechnizmus vydržet.Pokud ví, že páčku dá jemně dopředu na sytič a mechanizmus zavře u motoru klapku sytiče, motor na první škubnutí chytne, tak nejen bovden se nehne, ale i startovací šňůra asi déle vydrží.Kdybych četl návod, jako že to je pro mě dost problem, tak bych 2 roky neměl hladinu oleje v motoru nižší o závit měrky.I servisák mě tenkrát zjezdil, když mi změřil olej a bylo ho tam podle něj moc.Já mu neuměl říct, že měrka se nešroubuje při měření a když to neudělá, tak ho tam bude akorát.Tím jsem chtěl naznačit, že jediná dvě místa v návodu, kam dát olej, je motor a plynové lanko.Já dodávám, že kapička oleje doleva od konce bovdenu dole u motoru mi startování vyřěšila.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 6.27 (?), 29.1.2018 14:41

Říkejte co chcete. Zaeskovaný drát na konci a uchycení jeho bowdenu, jeví velmi silné znaky hračky. Navíc, když koupím celou sestavu, tak by bowden měl být v předprodejním servise promazán. Kapičku oleje - samozřemě nevysychavého a prostého kyselin - dávám při běžné údržbě mašinky a stejně není využit celý zdvih plynové páčky. Tak je ten Honda motor, velmi předražená hračka, nebo skutečně něco echt, když pomineme marketingový humbuk okolo.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6488) - 9.135 (?), 29.1.2018 15:03

když koupím celou sestavu, tak by bowden měl být v předprodejním servise promazán

Pán 6.27 je perfekcionista a přistěhoval se jistě z Marsu. Pamatuju, že u Š120 jsme do matic bowdenů ruční brzdy vrtali díry, řezali závity a dávali tlakové maznice. Samozřejmě že to bylo z výroby suchý a dvě sezóny v soli způsobily, že to zarezlo namarast. To jen tak...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika