Honda GCV 160 studený nejde nastartovat



host - 99.200 (?)
4.2.2018 18:51

To je pěkná pitomost, srovnávat plyn s brzdou. V autě si také sešlapujete pedál plynu do poloviny než vám to zabere a kde jste viděl ruční brzdu, kde se dotknete páky už to brzdí, to by vám čelisti, nebo destičky musely neustále šmrdlat, čož by se projevovalo na spotřebě a na zvýšeném opotřebení.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4   
                     
host - 27.6 (?), 30.1.2018 22:21

Pán 6.27, neni perfektionista, jen jaksi nemá rád systém doma dodělej sám, o kterém jste sám psal, že patří historii. Jen tak mi připadá, že máte snahu ho prosazovat a že byste pravděpodobně jej přivítal zpět. Buďte zásadový, zatím jste pořád, kam vítr, tam plášť.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 84.190 (?), 29.1.2018 16:15

Teď mám obavu jestli si s tou kapkou maziva rozumíme.Já nemazal bovden, ale od jeho konce dole vlevo je mechanizmus sytiče a ten tím že se zadíral, tak nedovíral klapku..Pružinky to prostě neutáhly.Protože se někteří domnívají, že asi málo zatlačili, když se nedovřela (nechytlo to)Tak na to tlačí až to celé i z bovdenem ujede.Ani to esíčko to na té struně nemusí vydržet naše počínání.Hlavně si nemyslete že Japonci jsou bl b ci.Proč by měl být využit celý zdvih plynové páčky? Ruční brzda má taky chod přes 8 zubů a využíváte z toho 4 první.Aby to brzdilo.Aby vás nevyhodili z STK. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.42 (?), 29.1.2018 19:01

Kolem motoru se práší, tak je třeba mazat i čistit. A také občas zkontrolovat mechaniku. Za nejdůležitější považuji znát stroj, se kterým se pracuje. Takové hlášky 30x jsem zatáhl a motor nenastartoval svědčí o startování blondýny a ne chlapa. Přeci je nad slunce jasné, že dříve motor nastartoval na 2-3 pokusy a už při 10 pokusu je signál, že je problém, který se nevyřeší škubáním za startér.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 93.71 (?), 2.2.2018 17:08

Těch blondýnek je víc. Nestačí čistit a mazat. Je nutné také doseřídit. V případě uchycení lanovodu, zřejmě v konstrukční kanceláři seděly samé blondýnky. Vy chlapáku, každá věc - stroj, kde je použit bowden, má možnost jeho seřízení. Tuto věcičku postrádají jen hračky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 99.200 (?), 4.2.2018 18:51

To je pěkná pitomost, srovnávat plyn s brzdou. V autě si také sešlapujete pedál plynu do poloviny než vám to zabere a kde jste viděl ruční brzdu, kde se dotknete páky už to brzdí, to by vám čelisti, nebo destičky musely neustále šmrdlat, čož by se projevovalo na spotřebě a na zvýšeném opotřebení.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.42 (?), 4.2.2018 19:56

Pán by chtěl mít pintlich a myslí si, že není dobrý výrobek. Plyn musí mít vůli, aby se o něj nezavadilo bezpečnostní vůle. Znát stroj se kterým se pracuje je moje zásada. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.116 (?), 5.2.2018 6:50

Znát stroj, je samozřejmě zásada. Tu prvotní znalost lze získat z návodu, ale k čemu je návod, ze kterého se dovídám, kde a jak mám nalepit nějaké samolepky a nedozvím se co dělá mašina při zařazené zpátečce, mimo jízdy vzad. Takže metoda zkouška omyl! A co myslí pan 96.42, tím -Plyn musí mít vůli, aby se o něj nezavadilo bezpečnostní vůle. Co, nebo jaká, je ta bezpečnostní vůle, o které se v návodu také nepíše.Mám dojem, že pan 96.42, psal svůj příspěvek s největší pravděpodobností v internetové hospodě, ne v kavárně.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.42 (?), 5.2.2018 8:26

Dokážete hodnotit jiné a sám sebe ne.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 105.116 (?), 5.2.2018 9:23

Pane 96.42, nejsem dokonalý, ale snažím se rozlišovat mezi racionalitou a imbecilností. Vytýkání chyb, vede k jejich odstranění, nebo, alespoň k vylepšení. Jak jsem již radil - pořiďte si ten zázrak a pak pište. Je ještě otázka, zda za ty prachy, to má tu deklarovanou hodnotu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 179.190 (?), 30.1.2018 11:08

Dobrý den,

když už se tu řeší Honda, sám bych potřeboval radu. Mám jako správce objektu k dispozici sněhovou, pásovou frézu Honda HS 622 se čtyřtaktním motorem a začal zlobit motor. Má naběháno asi tak 40 hodin, protože jsou zimy mírné a sněhu málo. Fréza tak hodinu až hodinu a půl jede, potom motor začne ztrácet výkon, střílí do výfuku a po najetí do sněhu zhasne. Říkal jsem si, že by mohl být problém ve starém benzínu, od minulé sezóny, ale to by asi tu hodinu nejel vůbec. Nyní jsem zkusil jinou svíčku, ta původní byla jakási začernalá. Zatím nevím, zda to bude mít nějaký efekt, protože není co odklízet a takhle na prázdno nic nezjistím. Nebo, že by byl problém v zapalování?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Podklad dlažby na terasu22.4.2024
Výběr hliníkové pergoly od A do Z22.4.2024
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika