|
Honda GCV 160 nejde naštartovať
|
|
|
|
|
|
|
host - 33.22 (?) 6.4.2017 17:53, zobrazeno: 24727x
Dobrý den,
mám problém s kasačkou McCulloch. Je na nej motor Honda, ktorý z ničoho nič pri skúške prestal ísť a už nejde znova naštartovať. Pri štartovaní ide ťahať štartovaciu šnúru príliš ľahko bez odporu. Menil som tesne predtým olej.
Prosím o radu.
Dušan
Adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 100.198 (?), 7.4.2017 4:09
Po vyloučení, že neteče palivo a neskáče jiskra je jednou z možností, že se sekl ventil, zpusobuje to špatné nebo staré) palivo, nevyměněný olej, filtr). Takže pokud se necítíš tak servis, pokud ano a už jsi všechno ostatní zkontroloval tak sundat víčko OHC, zkontrolovat ventily, vačku, rozvodový řemen. Kdysi se mě podařilo seklý ventil uvolnit aniž bych dělil skříň a měnil pouzdro a ventil, samozřejmě jsem si zkontroloval, že není dřík ohnutý, několik roků to chodí bez kouření, stroj Vari.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 33.22 (?), 7.4.2017 15:08
Tak nakoniec sa mi ju podarilo asi na 20 krát naštartovať. Ale niekedy zase motor zdochne a keď ťahám za štartovaciu šnúru tak je úplne bez odporu.Až po niekolkých zatiahnutiach ide s odporom a nakoniec naskočí
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 147.158 (?), 7.4.2017 17:44
Kosačku jste na podzim odstavil bez uzavření motoru, tedy ventilů. Tahem za starter vyzkouším, kdy má největší odpor a v tom momentě je spalovací prostor uzavřený. Motor stojí půl roku a chytá vlhkost i do vnitřku. Přidřel se ventil dřík ve vedení ventilu. Dokud neodstraníte příčinu, dalšími pokusy o nastartování motoru si motor dál poškozujete. Překvapuje mne, že na radu nedáte a na radu se ptáte.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
host - 102.230 (?), 7.4.2017 20:17
Mohu Vám ocitovat bod 6. z návodu motoru Honda.,,Pomalu povytahujte startovací lanko dokud
neucítíte odpor. V ten moment se dostane píst
do horní úvratě a oba ventily jsou uzavřeny.
Zabrání se tak vzniku koroze uvnitř motoru ,, 2T nemá otevřený motorový prostor, jako 4T pokud jsou ventily otevřeny. Měl jste štěstí, že se nepotkal ventil s pístem. Do servisu se Vám nechce, tak si někým nechte zkontrolovat volný chod ventilů ve ventilovém vedení. Tímto zprovozněním jste mohl nevratně poškodit vedení ventilu a motor bude spalovat olej netěsností kolem dříku ventilu. V takové situaci je nutné motorem netočit a důkladně zjistit příčinu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
|
|
host - 11.110 (?), 7.4.2017 20:39
A nemají i motory Honda ulehčení stratu, tedy něco jako dekompresní ventil? Teda tím, že při startu ponechá pootevřený ventil? Jestli ke startu nebude přeci jen třeba trošku té rychlosti paže.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku Připojit reakci
|
|
|
|
|
Pokračování této diskuze (další příspěvky) | 1, 2, 3, 4, 5 >
|
|
|
Pergoly: nápady a inspirace pro krásné venkovní prostory
Pergola je krajinný prvek, který musí být v souladu s venkovním designem a architekturou domu. Velik...
Venkovní kuchyně: inspirace pro perfektní letní vaření
Pokud máte to štěstí, že bydlíte v domě, nevynechávejte myšlenku na vybudování venkovní kuchyně. Vař...
Nápady na malé zahrady, které udělají velký dojem
Pokud jde o zahrady, ne vždy platí, že větší je lepší. Zvláště pokud si můžete prostor přizpůsobit p...
7 nejprodávanějších AKU sekaček na trávu v českých e-shopech
Jaro se blíží a s ním i čas, kdy naše zahrady vyžadují více péče. Pro mnohé z nás, kteří hledají efe...
8 zahradnických tipů pro krásnou a úspěšnou zahradu
Zahradničení může být terapeutickým způsobem, jak se zbavit stresu, strávit čas o samotě a kochat se...
|
|
|
|