Honda GCV 160 nejde naštartovať



host - 153.50 (?)
29.5.2020 9:08

Děkuji, čekám na objednané těsnění ke karburátoru, možná někde najdu to původní, už jsem ho jednou měnil a musím sehnat nějaký tmel, Paulinu mám zbytek a navíc opakovaně přemrzl.  Jakmile se posunu (je té práce teď na zahradě hodně, rozjede se po dešti plevel požádám o pomoc s nastavením karburátoru a budu mít dotaz i k mechanismu který přenáší polohu bovdenu na karburátor, když vzpomínám nemohu vyloučit, že jsem o něco (větev zákrsku) v minulosti zachytil, ale zase motor donedávna jel celkem bez problémů. Není tento mechanismus pro jednotlivé polohy sytič, zajíc, želva, stop někde popsaný - všiml jsem si, že některé "plechy" jsou v určité poloze tvarem svázány? Také mě není jasné co se šteluje svislým torxem v plastové trubičce vedle krabičky vzduchového filtru - myslím si klapka sytiče. Na fajfku se podívám, tam si uvědomuji, že jsem teď doplnil matičku na elektrodu vyměněné svíčky, ale nepomohlo to. Pěkný den a blížící se víkend.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  6   
                     
host - 128.28 (?), 27.5.2020 23:12

Pokud si pomůžete sytičem, tzn. dostanete tam bohatší směs a víc benzínu, tak bych tipoval ucpaný karburátor. 5 let je dlouhá doba na čištění, rozmontujte karbec a vyčistětě, není to nic hrozného a návodů je spousta. Byla svíčka po vyndání mokrá? Olej měníte. Mám i starší GCV, celkově 4 v rodině a kdykoli byl problém, tak stačilo vyčistit karburátor. Pravidelně ob rok kontroluju vůli ventilů, ale s tím problém nebyl.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 153.50 (?), 28.5.2020 20:13

Děkuji, na karburátor a ventily se chystám. Mám objednaná těsnění od filtru přes karburátor po válec, čistit budu drátky a čističem karburátoru. Nevíte náhodou jestli je v palivovém ventilu nějaký filtr?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 128.28 (?), 28.5.2020 22:11

Ne, je to jen kohout. Viděl jsem, že si někdo přidal filtr ze skůtru sám do palivového vedení, velký smysl v tom nevidím. To spíš mít po ruce vlhký hadr a když při práci dolévám palivo, tak si nejdřív otřít hrdlo nádrže a okolí. 

Jestli půjde dolů víko ventilů kvůli vůlím, zkuste taky chod ventilů, zda je volný. A taky očistit kontakty ve fajfce, třeba to zoxidovalo. Prostě takové ty základní věci nejdřív, než se člověk pustí hlouběji. Taky je fajn udělat jednu věc, vyzkoušet, pokud problém trvá, udělat další, ať příště jdete na jistotu. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 153.50 (?), 29.5.2020 9:08

Děkuji, čekám na objednané těsnění ke karburátoru, možná někde najdu to původní, už jsem ho jednou měnil a musím sehnat nějaký tmel, Paulinu mám zbytek a navíc opakovaně přemrzl.  Jakmile se posunu (je té práce teď na zahradě hodně, rozjede se po dešti plevel požádám o pomoc s nastavením karburátoru a budu mít dotaz i k mechanismu který přenáší polohu bovdenu na karburátor, když vzpomínám nemohu vyloučit, že jsem o něco (větev zákrsku) v minulosti zachytil, ale zase motor donedávna jel celkem bez problémů. Není tento mechanismus pro jednotlivé polohy sytič, zajíc, želva, stop někde popsaný - všiml jsem si, že některé "plechy" jsou v určité poloze tvarem svázány? Také mě není jasné co se šteluje svislým torxem v plastové trubičce vedle krabičky vzduchového filtru - myslím si klapka sytiče. Na fajfku se podívám, tam si uvědomuji, že jsem teď doplnil matičku na elektrodu vyměněné svíčky, ale nepomohlo to. Pěkný den a blížící se víkend.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 128.28 (?), 29.5.2020 21:46

Ten šroubek nastavuje sytič, resp. omezovač, slouží jako doraz mechanizmu plynu. Spíš se podívejte na tohle video.

Je tam základní nastavení omezovače, ten torx jsem využil k doladění chodu plynu v celém rozsahu po výměně struny, kdy tam byl malý délkový rozdíl. Nepoužívám originál s ohyby na konci (moc drahé), ale strunu ze stará Š105, kterou nakrátím a ohnu. K tomu se ale hodí mít měřič otáček (250 Kč z Ebay). Ale tam bych Váš problém ještě nehledal. Mimochodem když budete čistit karburátor, zapisujte si počet otáček stylem zašroubovat na doraz z aktuální pozice a po smontování zase vrátit o daný počet otáček závitu. Mimálně se můžete vrátit do původního stavu. Karburátor se zanese, sám se nerozladí... 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 153.50 (?), 5.6.2020 19:29

Děkuji, je tam z uvedeného pramene ohledně motoru Honda více videí. Otáčkoměr mě přijde z Aliexpresu, těsnění mám objednaná, ještě sehnat Paulin, případně mám asi 2 roky starý starý tmel Dirko HT, kolega mě s ním lepil klikovku křovinořezu Stihl. Takže ještě někde sehnat momentový klíč, nerad bych strhl závity. Je toho teď hodně, sečení okopávání, špenát, jahody... Pěkný víkend.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 153.50 (?), 5.6.2020 19:31

S tou strunou na Š105j sem to měl vědět dřív, Vari prodává bovden s krabičkou poloh plynu za 400-.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 153.50 (?), 22.6.2020 7:08

Dobré ráno, takže v týdnu jsme s kolegou sovnali plech usměrňovače chladicího vzduchu a plech regulátoru, dosehnal jsem potřebná těsnění a drátky. O víkendu jsem rozebral a vyčistil karburátor - zatím jen drátky a sprejem na karburátory - kolega nabídl pokud by to nestačilo použití ultrazvukové myčky. Po složení karburátoru a namontování nastavení pilot screew (šroubu nastavení směsi) podle manuálu 1ot otevřeno. Při chodu jsem otáčkoměrem od alibaby nastavil volnoběh šroubem pro volnoběh na karburátoru cca 1750 1/ min (přístupnost lajhůdka) a maximální otáčky cca 2950 1/ min svislým torxem v plastové krytce.  Šroubem bohatosti směsi jsem se pokoušel za chodu něco nastavit bez většího úspěchu (dosáhnout na něj je také zážitek), navíc zářez šroubu se otvírá tak, že hrozí jeho odlomení, až budu mít čas sundám nádržku a nastavení vrátím na předepsanou 1ot, nos zatím na šroub ndávat nebudu je na pružince. Šrouby karburátoru jsem utáhl na cca 8Nm (ráčna + mincíř), předepsaných je 10Nm. Po vyčistění a seřízení je chod motoru klidný, zmizelo cyklické přidávání a ubírání pákou regulátoru a zakouření bezprostředně po nastarování.

Co mě zatím nefunguje a nenašel jsem jak to odstranit je, že po přepnutí do 0 (Stop) motor běží stále na volnoběh, možná je příčinou ohnutí plechů regulátoru, ale nepodařilo se mě to vyřešit.

Jaká lázeň se prosím používá pro čistění karburátoru v ultrazvukové myčce?

Jaké jsou prosím doporučené otáčky maximální a volnoběžné pro použití na Vari?

Poradíte co mám udělat, aby motor v poloze 0 (Stop (zdechnul?

Děkuji za případné rady a přeji pěkný a klidný slunný začínající týden.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 153.50 (?), 29.6.2020 8:29

No vidím, že se při stávajícím počasí nikomu nechtělo reagovat. Můžete se mě někdo prosím příležitostně podívat co se stane na regulátoru a co se přenáší na karburátor když se přepne z volnoběhu (želva) do 0 (Stop)? Asi mám ty plechy regulátoru pořád trochu ohnuté po zachycení o větev. Ještě mě napadá, na zadní straně regulátoru je nějaký mikrospínač, mohl jsem se podívat, když jsem to měl rozebrané, chyba, nepodíval jsem se, jinak spínač mrtvého muže jsem vyřadil již kdysi - Vari by se s ním pro mě stalo téměř nepoužitelné - na tom by měli zapracovat, bezpečnost nesmí jít proti funkčnosti.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
<  6   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika