Honda GCV 160 nejde naštartovať



host - 153.50 (?)
23.5.2020 20:43

Dobrý večer, tak jsem včera chtěl před deštěm ještěn stihnout ohrnout brambory a zrotavátorovat kousek pro přísady a klekla me Honda GCV160 na Vari. Od sázení brambor jsem musel před startem několikrát pohnout táhlem karburátoru, posunutí struny ovládání k uzavření klapky nepomohlo. No a včera bezdůvodně začal při práci motor bez zdánlivého důvodu zdechat, rychlým posunutím ovládání do sytiče a vrácením se ho podařilo znovu dostat do otáček, no práce na nic, pak začaly otáčky houpat, zdechl a už jsem ho nenastartoval. Vyměnil jsem svíčku, stříkl pod ní benzín, nic, navíc na sluníčku jsem neviděl jestli hází jiskru. I bez podstříknutí benzinem se několikrát jakoby motor rozběhl na 3-5s nízké otáčky a zdechl, takže jsem to stejně nedodělal. Stáří motoru je cca 12 let, pravidelně vlastními silami měněný olej, filtr, svíčka asi 3x, ventily jsem seřizoval 2x (nemám momenťák a nechci pokoušet závity pod krytem ventilů), benzín Shell, teď naposledy 2x od Globusu. Karburátor jsem asi před 5 lety čistil bez ultrazvuku, měněny všechny těsnění, do benzínu pravidelně dávám stabilizátor BaS. Ještě jsem se chtěl zeptat jestli v palivovém kohoutu u tohoto motoru není náhodou filtr.Poradíte prosím systém, postup čím začít, karburátor, ventily, vačka, zapalování, regulátor...? Při stáří motoru ho do servisu dávat nebudu. 

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 102.230 (?), 10.4.2017 9:05
Netřeba tak složitě. U motorů Honda víme, kdo je vymyslel a kdo je vyrábí. Snad nikdo nepochybuje, že dceřinná společnost dodržuje kvalitu značky. Na motoru není in japan, protože je vyroben v dceřinné společnosti. Bez obav si kupujeme in china Samsung, Panasonic, tak in usa na Hondě je, že amíci dostali důvěru montovat motory. Musí je kontrolovat, kdyby se zvrtli k tomu, co vyráběli před technologiemi Honda, Subaru, Yamaha, Kawasaki.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 9.129 (?), 10.4.2017 15:05

Přesně tak. Jám mám zase zkušenost s jistou kartáčnikdou firmou, která dovezla kamion čínských štětců prachmizerné kvality, zaměstnala několik brigádnic, které to rozbalovaly, neopravitelné vyhazovaly, opravitelné opravovaly a opět balily s nápisem made in Czech Republic. Ta samá firma vyráběla wc štětky v Čechách, lepila na ně cedulku made in Germany a putovalo to do Švédska pro řetězec Ikea.
Made in... už nemá vůbec žádný význam.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 86.100 (?), 28.4.2017 11:23

No jó, ale jsou také jiné motory se svými návody. Teď se dívám do uživatelské příručky pro motory GSV160 a GSV190. Bodů 6. je tady celá řada. Dozvídám se z něj po několikáté, že benzín při skladování oxiduje a znehodnocuje se způsobuje špatné starty a tvoří usazeniny, které zanášejí palivový systém.. Toto se může stát, když budu skladovat benzín v otevřené nádobě za přístupu vzduchu. Kde se vezme tolik kyslíku v nádrži naplněné až po okraj, nebo v hermeticky uzavřeném kanystru, aby mohl znehodnotit palivo!! No a o zavřených vetilech a jak je zavřít ani pímeno. Z jiné příručky k jinému motoru Honda se dozvídám, že kanystr má být uložen na chladném místě, že kvalitativní složení benzínu se může měnit v závislosti na oblasti, kde se stroj provozuje a že se může zkazit velmi rychle během 30i dní a mám se poradit se svým lokálním dealerem, jak správně benzín skladovat... Co když ten dealer je méně znalý než já... Pak je tu napsáno, že když odstavím stroj na dobu delší než dva měsíce, tak mám provést tato opatření: kápnout několik kapek motorového oleje do prostoru válce, jemně zatáhnout za startér, aby došlo k rozetření oleje atd., a o zavřených ventilech zase ani písmeno!! Tak k sakru, kde je pravda. A ještě jakým způsobem takto zkažený benzín může poškodit vední dříků ventilů.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 158.75 (?), 28.4.2017 21:00

Jak se může potkat ventil spístem??

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 242.254 (?), 28.4.2017 21:17

Jednoducho. Ked sa ventil VČAS nezavrie, piest do neho narazi. Tak.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 188.139 (?), 28.4.2017 23:39

Proč by se neměl zavřít včas, on si může dělat něco jiného, než se po něm chce.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 89.197 (?), 30.4.2017 7:32

Protože může třeba přes tu zimu zatuhnout v otevřené poloze viz. problém výše. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 53.134 (?), 30.4.2017 11:51

Co to tady vykládáte za nesmysly, píst se nikdy nemůže nikdy potkat s otevřeným ventilem. Je jediná možnost, že se ventil zlomí a spadne do válce.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 54.226 (?), 30.4.2017 13:35

To sice jo, zas utíkáte od názvu threadu, visící ventil způsobí, že motor nejde nastartovat. A visící ventil se chytne neuzavřením komory ventily, vlhko a tak.  A taky něco praskne s visícím ventilem hned tak pokaždé nepohnete.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 153.50 (?), 23.5.2020 20:43

Dobrý večer, tak jsem včera chtěl před deštěm ještěn stihnout ohrnout brambory a zrotavátorovat kousek pro přísady a klekla me Honda GCV160 na Vari. Od sázení brambor jsem musel před startem několikrát pohnout táhlem karburátoru, posunutí struny ovládání k uzavření klapky nepomohlo. No a včera bezdůvodně začal při práci motor bez zdánlivého důvodu zdechat, rychlým posunutím ovládání do sytiče a vrácením se ho podařilo znovu dostat do otáček, no práce na nic, pak začaly otáčky houpat, zdechl a už jsem ho nenastartoval. Vyměnil jsem svíčku, stříkl pod ní benzín, nic, navíc na sluníčku jsem neviděl jestli hází jiskru. I bez podstříknutí benzinem se několikrát jakoby motor rozběhl na 3-5s nízké otáčky a zdechl, takže jsem to stejně nedodělal. Stáří motoru je cca 12 let, pravidelně vlastními silami měněný olej, filtr, svíčka asi 3x, ventily jsem seřizoval 2x (nemám momenťák a nechci pokoušet závity pod krytem ventilů), benzín Shell, teď naposledy 2x od Globusu. Karburátor jsem asi před 5 lety čistil bez ultrazvuku, měněny všechny těsnění, do benzínu pravidelně dávám stabilizátor BaS. Ještě jsem se chtěl zeptat jestli v palivovém kohoutu u tohoto motoru není náhodou filtr.Poradíte prosím systém, postup čím začít, karburátor, ventily, vačka, zapalování, regulátor...? Při stáří motoru ho do servisu dávat nebudu. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika