Honda GCV 160 nejde naštartovať



host - 11.110 (?)
7.4.2017 21:07
Tak jasně že DV nemá, stačí nechat pootevřený ventil.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                  
host - 33.22 (?), 7.4.2017 20:47

Dekompresný ventil nemá.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.110 (?), 7.4.2017 21:07
Tak jasně že DV nemá, stačí nechat pootevřený ventil.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 102.230 (?), 7.4.2017 21:15
Dekompresní ventil je nahrazen automatickou dekompresí, která se vypne po startu zvýšením otáček motoru. Funkce tohoto zařízení se mimo startování pozná pomalým tažením za starter se komprese zvyšuje a v jednom úseku klesne. Princip je přizvednutí výfukového ventilu mechanizmem, který se vypne odstředivou silou na páčku s pružinou. Po vypnutí motoru se páčka vrátí do dekompresní pozice.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 9.139 (?), 7.4.2017 21:17

Dekompresny "ventil"  MÁ.

  Ale nie je to samostatny ventil, ale otackovy regulator pridvihuje ventil pri nulovych resp. minimalnych otackach. Preto tie legendarne lahke starty tychto motorov. Na rozdiel od tu popisovaneho kusa.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 9.139 (?), 7.4.2017 21:20

Aha, uz ma predbehli, skor nez som to dopisal...

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 38.79 (?), 7.4.2017 22:32

On si stejně nedá poradit. Ten ventil se u těch motorů zadírá hodně, už jsem tak rozhýbával asi 3x. On je špatně mazaný a tak se přidírá. To se té Hondě nějak nepovedlo.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 100.198 (?), 8.4.2017 6:18

38.79 Jak jste ho prosím rozhýbával, píšete, že už 3x? Já to mám za sebou zatím 1x a delší dobu jak jsem psal dobrý. Tehdy se mě to seklo na benzínu od Shell. Holt GCV160 je hodně citlivý motor a palivo je u nás hodně nekvalitní.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 102.230 (?), 8.4.2017 7:22
Motor je v pořádku, příčiny zaseknutí ventilu jsou kvalita oleje a jeho pravidelná výměna, délka a způsob uskladnění motoru. Benzín se projeví ochotou a snadností startu. Motoru více ublíží roční odstávka, než pravidelný provoz. Mazání ventilu by se projevilo během provozu, zpravidla se však projeví zaseknutí ventilu po odstavení motoru. Dlouho odstavený motor by měl být zkontrolován a pomalu protočen s kontrolou, zda se odpor starteru pravidelně mění. Protočením naprázdno se dopravuje olej k hlavě válce a dojde k promazání ventilového rozvodu. Až po kontrole motoru doplním benzín a startuji motor. Dodržuji návod k obsluze a poučil jsem se na chybách jiných majitelů. Není to složité, chce si zafixovat postup a dodržovat zásady. Výměna oleje před uskladněním motoru. Starý olej je částečně znehodnocen, obsahuje úsady, které ulpívají a nasychají v místech, kde není olej, když motor stojí. Zaschnutá nečistota na dříku ventilu s vlhkostí zasekne ventil. Při hledání příčiny je ventil na dříku černý a opatrně jej lze uvolnit. Olej má zpravidla vlastnosti krému na boty. Uskladnění motorů s uzavřeným spalovacím prostorem a pokud možno v suchu a teple.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 9.139 (?), 8.4.2017 9:34

Pan 102.230 sa očividne v tejto problematike vyzná. Doporucujem do pozornosti tento (=tenhle) jeho prispevok vsetkym co sa chcu dobre starat o Hondu GCV (GSV).

Dovolim si iba doplnit spravne meranie hladiny oleja v tychto motoroch:

   Pri merani sa mierka oleja nesmie zašrobovat, ale po otreni do sucha iba nadoraz vlozit do svojho otvoru, vytiahnut a odčítat uroven hladiny oleja. Inak zašrobovovanie mierky vedie ku nebezpecne nizkej hladine oleja a naslednemu nedostatočnemu mazaniu motora a tym aj ventilovych driekov.

POZOR!! Tiez som uz mal v rukach česky navod ku GCV, ktory uvadzal prave ten chybny postup merania hladiny oleja! angry   Zrejme zly preklad... original na strankach hondy uvadza len a len spravny postup bez šrobovania.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 102.230 (?), 8.4.2017 12:39
Ano, velice správně doplňujete. Měření hladiny oleje je u zemědělských a zahradních strojů pravidelná samozřejmost. Měřit se má, jak píšete. Lze i měřit se zašroubovanou měrkou, je třeba vědět, že motor má správnou náplň oleje v chladném stavu a na měrce si odměřit hladinu oleje v zašroubovaném stavu. Aby se nepletl postup, má se měřit s vyšroubovanou, čistou měrkou na rovné ploše, aby motor neměl náklon. V teplém stavu je měření nepřesné a je nutné počkat, až olej steče zpět do skříně. Ke kvalitě oleje, není nutné používat drahý extra olej, důležité je dodržet doporučení výrobce v návodu a zejména interval výměn oleje. Olej se vypouští v teplém stavu a já motor ještě nakloním, aby se vypustil, pokud možno veškerý olej. Starší motor po neznámém majiteli je vhodné propláchnout novým olejem a obětovat 0,5 litru oleje po 10 minutách chodu, aby se vypláchly úsady. Často se setkávám s motory, které snad jedou na původní náplň a je neuvěřitelné, že jedou. Nepodceňujte vzduchový filtr, zanešený výrazně zvyšuje spotřebu benzínu a dokonce dokáže zahltit motor, jako zapnutý sytič. U starších filtrů jen profouknutí z vnitřní strany ven nestačí. Nejsnadnější zkouška filtru je zkouška v čistém okolí, bez větru motor nastartovat a z již připraveným povoleným krytem sundám filtr. Změna chodu motoru je znatelná a také se změní složení výfukových plynů, které každý majitel motoru pozná.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů10:55
Nářadí pro průklest vysokých stromů9:50
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů24.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika