Honda GC160 startování až na 6-8 zatažení lanka startéru



host - 24.66 (?)
21.11.2017 6:31
Jo domluvte se servisem, kterej da motor do cajku. Japonci maj supr motory, kterejm vadi mizerna udrzba.
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3   
                     
host - 208.134 (?), 20.11.2017 11:39

Když bowden přitáhnete ke klečím, tak stav ještě více zhoršíte. Musíte posunout dopředu.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 118.234 (?), 20.11.2017 12:37

Se domnívám že niektorý ľudia majú problém pochopiť ako funguje sytič.Už som niekoľkokrát videl kôli takej blbosti rozobraný a "vyčistený"karburátor.Pomohol iba nový.Preto nezatracoval niekoho kto posiela dotyčného do servisu.

  A len tak na okraj - pán 129.166 my mechanici ktorý máme zľahka zatiahnutú ručnú sa nemôžeme všeobecným rozhľadom rovnať takému mozgovému trastu ako ste vy.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 74.78 (?), 20.11.2017 15:20

Vážený, jakou úlohu má sytič, ví každý student SPŠS a učeň v oboru automechanik, ovšem ten, kterého osobně znám, má coby nejoblíbenější nástroj kladivo. Na YouTube, lze najít celou řádku videí co a jak, bohužel, je to přínosné jen pro znalce jazka při němž se při hovoru používá v ústech horký brambor, pro vás horúcí zemiak. Horší je to, jak to funguje, přes jeden drát. Nemůžu souhlasit s vámi, že se nemá zatracovat nikdo, kdo posílá lidi do servisu. Když se podíváte na avizované stránky, tak téměř nikdy, neni dána konkrétní rada, jen odvezte to do nejbližšího servisu. Teď se vžijte, do situace, že již máte negativní zkušenost s nejbližším servisem a jeho mechaniky. Máte to tam v mém případě 29km po silnici, ale nemáte přibližovadlo a ostatní potřebnosti k jeho provozu. Takže vám zbývá nákladní taxi. A vy, který máte údajně lehce přitáhlou brzdu, takovému člověku nepomůžete, necháte ho raději se trápit a utrácet další peníze, mimo těch co skončí ve vaší kapse a to se neví co byste mu všchno naúčtoval. To se raději navážíte do podle vás údajného génia. Něco vám napíši, je na tomto fóru jediný mechanik, který takto, přes toto fórum pomáhá. Mít to k němu blíž, tak nebudu litovat utracených peněz za dopravu. Bohužel, o vás se to napsat nedá.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 84.190 (?), 20.11.2017 13:35

Dopředu nebo dozadu, klapka sytiče se naplno nezavřela.Začalo to fungovat až když jsem prostříknul mechanizmus mazivem kolem šestihraného šroubu vedle palivového kohoutu.Viz vaše foto.Dík.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 53.83 (?), 20.11.2017 14:29

179.129+208.134=jeden, musím přiznat, že jsem to lehce zkonil. Bowden se samozřejmě posová ke klečím.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 24.66 (?), 20.11.2017 15:26
A pozor, syticova klapka neni doraz packy plynu! Packa plynu v pozici na sytic, musi se klapka sytice jeste dat nepatrne privrit. Nema vliv na obohaceni, ma velky vliv na poskozeni syticove klapky. Dorazovou pozici zajistuje mechanika, nikoliv klapka sytice v karbecu. Tohle servis zna.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 10.190 (?), 20.11.2017 21:05

Takže k odstranění problému lze říci že postačí provést údržbu?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 27.4 (?), 20.11.2017 23:22

Milý zlatý, domluvte se s výrobcem motoru honda (který Zemi vycházejícího slunce, nikdy neviděl) a českým distributorem na terminologii, protože to pak vypadá, že jeden mluví o koze, duhý o voze a třetí už neví o čem je řeč. Dotunit DRÁT, mezi páčkou s červenou bambulí a karburátorem, dokážu sám. Nepotřebuji na takovou věc servis.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 24.66 (?), 21.11.2017 6:31
Jo domluvte se servisem, kterej da motor do cajku. Japonci maj supr motory, kterejm vadi mizerna udrzba.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 24.66 (?), 22.11.2017 6:13
No protoze japonci maj supr motory a bez udrzby se objevej problemy se startem a taky motor je potreba seridit.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika