Honda GC160 startování až na 6-8 zatažení lanka startéru



- ()
0.0. 0:
Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Stránky: 1,  2,  3   
host - 100.198 (?), 18.11.2017 2:18, zobrazeno: 13293x

V poslední době musím při startování zatáhnout za lanko startéru 6-8x. Dříve stačilo jen 1-2x. Motor Honda GCV160 je na Vari (cca 10 let, orba, rotavátorování, nahrnování a vyorávání brambor, dříve i sečení bubnovou sekačkou).  Olej, svíčka, filtr měněné pravidelně vždy po sezóně, ventily seřízené před cca 2 roky. Používám stabilizátor paliva, karburátor dojíždím doprázdna.  Samozřejmě před startováním otočím palivový kohout a zacvičím táhlem od regulátoru ke karburátoru, zkoušel jsem i povolit uzávěr nádrže. Jakmile jednou chytne opakovaně startuje na 1-2 zatáhnutí. Jak kdyby byl před prvním nastartováním problém s palivem. Děkuj za případné rady.

Adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 84.190 (?), 18.11.2017 7:17

Mám GSV 190 3 roky a od začátku špatně chytá.Dá se říci že cizí člověk by to možná nenatočil.Jde o první start.Potom už není problem.Nechci do toho šťourat, tak si pomáhám tím, že to nahnu dopředu až mám kleče nahoře.Když začne tect benzin, okamžitě chytne.Asi plovák.Kdyby jste to odstrnil, dejte prosím vědět.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 158.189 (?), 18.11.2017 18:33

Pokud má motor automatický sytič, může to dělat jeho váznoucí klapka. Ta se po zahřátí motoru otevře působením roztažného tělíska v hlavě válce a po schladnutí motoru nemá vratná pružiha sílu ji vrátit do zavřené polohy. Pro uvolnění klapky stačí prostříkání jejího uložení WDčkem a rozhýbání, pochopitelně po demontáži karburátoru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 24.66 (?), 18.11.2017 19:02
Nema automaticky sytic, ma klapkove obohaceni smesi. Nedovira syticova klapka. Sestelovat lanko plynu a nastaveni klapky na karbecu. Servis si s tim poradi.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 10.190 (?), 18.11.2017 20:23

Myslím si, že toto je končně trefa do závady!!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 100.198 (?), 19.11.2017 9:50

Dobré nedělní dopoledne, jsem zakladatel vlákna. Děkuji za příspěvky i za ty kousavé s mezikusem. Bohužel v pátek, ani v sobotu jsem se v žádném servise/ prodejně Vari zeptat nemohl (takže ani nemohu říct jestli by mě poradili nebo ne) v okolí bylo vše zavřeno a potřeboval jsem pohnout s orbou zahrady. Vyjmu filtr a podívám se jestli v poloze startování je klapka karburátoru uzavřená, pokud ne tak seřídím. Mám to z bydliště 60km tak to bude asi až koncem příštího týdne. Pěknou neděli.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 129.166 (?), 20.11.2017 7:05

Můžete se ještě podívat na toto. Nechápu, proč se všechno v česku obestírá tajemstvím a všichni rádi posílají všechny do servisu, kde sedí odborník, který je s všeobecnou odborností mnohem níže než já. Hned se všechno strká do ultrazvukové čističky a podobné. Stačí k tomu, jen křížový šroubovák. Povolít šroubek, který přes pacinku svírá konec bovdenu, ten popotáhnete cca 2mm, utáhnete, zkusíte nastartovat. Tento postup budete muset pravděpodobně několikrát opakovat. Až se vám start bude líbit, tak definitivně dotáhnout šrobek. Doporučuji dvě věci, neztratit šroubek, protože může mít závit jiný, než metrický a po úspěšnémprovedení operace, tento spoj celý odmastit a zalakovat.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 179.129 (?), 20.11.2017 7:11

BACHA? BACHA!!! Zapoměl jsem na směr, kterým se má bowden popotáhnou. Je to doleva a nic nepřehánět, přistupovat s klidem. Ať se zadaří, abyste mohl dokončit co vás čeká.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 182.227 (?), 20.11.2017 7:22

Kdyby mi někdo v servisu nabídl vyčištění karburátoru ultrazvukem, prchal bych pryč rychlostí co největší. Samozřejmě, že jestli někdo nemá žádné ponětí o jakékoliv opravě, nezbývá mu nic jiného, než se podřídit nárokům a úkonům servisu. Bohužel. P

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 84.190 (?), 20.11.2017 8:04

Díky za rady.Jen se domnívám, že u mého stroje GSV190 budu bovden tahat doprava, Směrem ke klečím.Mám karbec na levé straně motoru.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika