Já jsem se nesetkal s tím, že bych nechal nějak opravovat poškozený, nebo vyběhaný válec. Pokud to někdo dělá, tak předpokládám na typyzované písty. Je další možnost si nechat vyrobit i píst na míru, ale musíte vědět míry, nebo dodat starý píst a válec. Jinak je běžná praxe, že se mění většinou písty, které jsou měkčí a poškodí se a teplotou a třením se nanesou částečně na válec. Záleží, jak se zadaří, někdy praskne i pístní kroužek, který udělá rýhy ve válci. Potom je to již dle stavu. Nový válec i píst bych nedával na starou klikovku, neboť zvýšené tlaky mohou a většinou to tak je zhatí celou investici - opravu. Potom se zadření opakuje, jak se vysype spodní ojniční oko -znaky - drobné tečky na pístu a zase záleží kdy se to stane. Ovšem celková investice je k ničemu.