Hecht 129 BTS po zahřátí nemá výkon



Stránky: 1,  2   
host - 243.170 (?) 
23.7.2016 13:59, zobrazeno: 17238x

Mám pár týdnů křovinořez HECHT 129 BTS s dvoutaktem 26 ccm.

Startuje parádně a ihned po kratičkém zahřátí jede velmi dobře. Akcelerace je slušná, prostě žádný problém.

Po několika minutách sekání však začne ztrácet výkon.

Projevuje se to tak, že při akceleraci z volnoběhu nejprve motoru klesnou otáčky (jakoby se dusil) a teprve pak se roztočí, ale výkon chybí a při jen trochu větším zatížení rychle klesají otáčky. Skončí to tak, že motor až chcípne. A to při roztáčení bez zatížení - vždy se ještě dotáčí strunová hlava.

Podotýkám, že při provozu (dosekávání po sekačce) téměř nikdy neroztáčím na max otáčky a plyn také nedávám naplno - naplno jej dávám až když začne ztrácet výkon. Dost po pozemku přecházím s motorem na volnoběh, takže to není tak, že od startu jede motor naplno.

Vždy čerstvý benzín a s kvalitním olejem v záběhovém poměru 1:33.

Co s tím může být? Bude stačit motor jen seřídit, případně jak?

svíčka po chcípnutí motoru
svíčka po chcípnutí motoru
Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
host - 243.170 (?), 23.7.2016 14:07

Ještě foto karburátoru. Volnoběh se dá seřídit křížovým šroubovákem a pak je tam jeded snad seřizovací šroub na atyp šroubovák, kterým zřejmě půjde něco seřídit Ale co, to netuším.

Po chcípnutí za chodu motor nastartovat sice jde, ale situace se opakuje, takže sekání s teplým motorem nemá valný smysl.

detail karburátoru HECHT 129 BTS
detail karburátoru HECHT 129 BTS
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 46.158 (?), 24.10.2016 22:38
Měl jsem stejný problém. Pomohla reklamace. Po seřízení motor funguje tak, jak jsem si představoval. Předtím jsem víc startoval než sekal.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 116.127 (?), 25.10.2016 5:54

Mohu se prosím zeptat jaký olej do benzínu dáváte?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 243.172 (?), 2.2.2017 20:06

Olej jsem používal Mogul Alfa 2T a jednou i jiný, ale na vadu to nemělo vliv.

Reklamoval jsem jej a v servise (Hecht) vykuchali výfuk. Byla tam nějaká vložka kvůli nižším emisím, která údajně dělá nějaké potíže.

Poté byl motor o dost hlučnější a závada se tolik neobjevovala.

Přesto sem tam pokles výkonu zůstal a tak jsem jej vrátil.

Myslím si, že problém byl v karburátoru. Když se prohřál od motoru začal mít problém. Proto jsem si z Číny objednal nový (i s poštovným za 40% ceny Hechtu v ČR), ale přišel pozdě, takže jsem to nestihl vyzkoušet.

Jinak musím říct, že stroj až na tento problém vypadal kvalitně a motor měl (před vylágrováním výfuku) i docela příjemný zvuk.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 174.138 (?), 2.2.2017 20:58

karburator zohriatim moc nemeni svoje nastavenie, skor tepelne zareaguje ulozenie lozisk kluky, teda blok motora a straca sa tlak tym ze prepusta pracovny tlak cez netesnosti.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
host - 4.243 (?), 3.2.2017 7:00

Ta fotka - jak je ten motor chlazený? Obkud a čím?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 0.102 (?), 3.2.2017 9:50
Zdar. Technika z hechu kopnout do tho čím kouše. Nejspíš je problém v guferu na klice. Takže rozdělat motor obě vyměnit lépe i s ložisky. Nicméně napřed vyčistit a seřídit karbec. Ten vykuchanej výfuk tomu profíkovy nechat nahradit na jeho náklady zdar laslo
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
host - 162.253 (?), 30.7.2020 22:43

Sice už je to dávno, ale třeba to někomu pomůže. Po vrácení tohoto Hechtu jsem zakoupil něco podobného - Einhell 334 home. Křovinořez s čínskou kopií motoru Subaru Robin EH035. Karburátor vzhledově stejný jako u Hechtu a problémy podobné. Opět po zahřátí ztráta výkonu až snaha chcípnout. Ale nějak se s tím doděla zahrada dala.

Letos jsem se už naštval a konečně si chtěl dopřát originál - Dolmar MS 335.4U. Jenže co se nestalo - momentálně vyprodáno s naskladněním údajně za několik měsíců, navíc pochybnosti nad dostupností servisu, protože české zastoupení (Makita-Dolmar) ja absolutní katastrofa.

Tak jsem vyzkoušel ještě jednu věc - protože Einhell je docela věrná kopie, tak jsem zakoupil originál karburátor Makita (Walbro 174) a k tomu ještě silentblok motoru - Makita, který má tak třetinovou tvrdost oproti "puku" z číny. Dnes vyzkoušeno asi hodinovým sekáním a bomba!!! Konečně motor jede a má výkon celou dobu běhu, nehledě na teplotu motoru. Takže chyba evidentně v karburátoru.

Pokud někdo bude mít podobné potíže, tak se pokuste najít originální karburátor a ten čínský aušus jím nahraďte. U mě to ve dvou případech bylo právě tím.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 148.10 (?), 31.7.2020 13:45

Tak já mám křovinořez Hecht už 9 rokem a kromě benzinových hadiček a svíčky je vše originál, žádný špatný karbec, je jedno jestli je studený nebo horký, stále maká stejně.A minulý rok jsem si kupoval pilu jednoručku taky Hecht a taky zatím žádné trable.Tak se mi zdá že ta funkčnost je asi v rukách než v mašině.Tím nechci říct že by se nemohl občas najít vadný kus.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2   
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika