Elektrocentrála po zavření sytiče chcípne



jurdacurda - (4) - 164.142 (?) 
20.12.2017 9:38, zobrazeno: 17260x

Dobrý den.

Asi před rokem a čtvrt jsem zakoupil centrálu Homer 2800, kterou jsem skoro nepoužíval.
Teď asi po půl roce jsem ji bohužel nenastartoval. Napadlo mě, že by tam mohl být starý benzín, tak jsem ho vyměnil a ani toto nepomohlo. Všiml jsem si ale, že když jakoby napumpuju, tak motor na 1-2 s naskočí a tyto intervaly se prodlužují po každém pokusu o nastartování. Takže asi po 20-tém pokusu motor jede i když nepravidelně. Navíc jde jen pokud je páčka sytiče v poloze close. Pokud jí chci dát do polohy open, okamžitě motor chcípne. Páčku dokonce musím držet, protože stačí jen malé vychýlení. Vzduchový filtr je jak nový. Karburátor jsem rozebral a žádné nečistoty jsem nenašel i tryska byla v pořádku. Sítko přívodu paliva taky bez nečistot. Olej je původní. Připadá mi, jakoby tam šlo málo benzínu.

Proto se na vás obracím s prosbou o nějakou radu, jak bych mohl elektrocentrálu zprovoznit.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6490) - 9.135 (?), 20.12.2017 11:25

Když po zavření sytiče motor zhasne, bývá příčinou chyba v hlavním systému karburátoru, přítok paliva a podobně. Ucpaný může být kanál k trysce. Jinou radu asi těžko kdo poskytne, když to dokážete takto zkontrolovat a nenajdete chybu, jediné řešení je servis.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 250.122 (?), 20.12.2017 11:52

Ja bych zkusil jeste Vervu 100 od benziny. Ta dela s motory uplny divy. 12leta 4kolka se zanedbanym servisem se zacala zase stavet na zadni.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
   
pepa kot - Stříbrný Zahrádkář .Stříbrný Zahrádkář. (385) - 99.250 (?), 20.12.2017 13:17

Sytič - Open = otevřeno (motor se,,přechlastá")! close=zavřeno!!! Pročíst návod!!!

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
jurdacurda - (4) - 164.142 (?), 20.12.2017 13:57

Z manuálu: 

1. Odpojte všechny spotřebiče.
2. Přepněte palivový uzávěr do otevřené do polohy ON.
3. Přepněte jistič 230V do polohy OFF.
4. Přepněte páčku sytiče do polohy CLOSE.
V případě teplého motoru není užití sytiče nutné.
5. Přepněte spínač zapalování do polohy ON.
6. POMALU vytahujte rukojeť startéru, dokud motor nevykazuje odpor. Poté plynule, ale dostatečně
rychle vytahujte rukojeť startéru (tak aby nedošlo k nadměrnému namáhání provazu startéru a
vodící kladky startéru). Opakujte, dokud se zařízení nerozběhne.
7. Po rozběhu zařízení vraťte rukojeť startéru do základní polohy. Po několika sekundách, přepněte
sytič do polohy OPEN - zařízení dosáhne pracovních otáček a jeho chod je plynulý.


Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
host - 86.37 (?), 20.12.2017 17:33

pisete ze jakoby napumpujete neni mi jasne jak tato centrala nema pumpicku zkuste odpojt hadicku ke karburatoru a otevrit kohout kdyz benzin potece plynule tak je zavada v karburatoru

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
jurdacurda - (4) - 164.142 (?), 20.12.2017 17:44

Benzín teče. Karburátor je jak nový ale budu ho ještě jednou rozebárat. Zapoměl jsem rozebrat jeden šroubek. Pak možná zkusím nastartovat bez snímače hladiny oleje.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 96.42 (?), 20.12.2017 22:29

Vypadá to na kopii japonského karburátoru Kei Hin. Jsou v něm 2 tysky. Hlavní a volnoběžná. Volnoběžná je vidět na fotce pod volnoběžným šroubkem. Vytáhnete ji dvěma šroubováky lehce vytlačit pod černý plast nahoru. Volnoběžnÿ šroubek musíte nejdříve vyšroubovat. Vyfoukat slabou žíní protáhnout a vrátit zpět a zatlačit na dosednutí. Hlavní tryska je dostupná po vyšroubování misky plováku, je schovaná ve výlisku, na kterém je přisroubovaná miska. Do výlisku vsuňte šroubovák a povolte trysku. Šroubovák musí překrývat celou hlavu trysky, jinak strhnete drážku v hlavě šroubu. Žíní protáhnout až je vidět skrz, trysku s citem dotáhnout. Závadu způsobuje volnoběžná tryska, jinak by motor běžel na volnoběh a dusil by se v otáčkách. Vyčistit je třeba obě trysky a problém se může opakovat, než se karburátor vyčistí od úsad. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
jurdacurda - (4) - 164.142 (?), 22.12.2017 13:04

Centrála už jede. Děkuji všem za rady. Podruhé jsem karburátor rozebral a zjistil jsem, že byla ucpaná dirka v šroubku pod hlavní tryskou. Přitom jsem jí čistil už při prvním rozebrání. Po vyčištění a zpětné montáži centrála okamžitě nastartovala. Ta pomocná tryska (asi) sice dirku ze spoda má ale nejspíš není průchozí!

Volnoběžná tryska 1
Volnoběžná tryska 1
Volnoběžná tryska 2
Volnoběžná tryska 2
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 96.42 (?), 22.12.2017 13:55

Dobře jste pochopil. Na japonském karburátoru, který vypadá velmi podobně je to s tryskami, jak jsem napsal, jsou to karburátory na motorech traktůrků. Elektrocentrálu neznám, možná jede jen na hlavní trysku, nemá volnoběh, už by nevyráběla dost proudu. 

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Ako očistiť zalakované časti?14.4.2024
Cesta z litého betonu13.4.2024
Motorova pila stihl 02813.4.2024
Kouří do místnosti12.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika