Ekodotace na motor Vari XP-200



host - 11.110 (?)
14.8.2017 20:24

Já ty motory vidím i zevnitř a fakt nevím, proč by XP200 neměl vydržet. Valivé ložisko na klice, ani klikovka není z dubu, kolový regulátor s plastovým ozubením, broušená nazvihátka, kovové tyčky rozvodu, kovová a broušená vačka rozvodu, kovové vahadla ventilů a s kaleným šeftem pro seřizování vůle - přesně jako u Hondy GXV. Za tu cenu ten motor konstrukče vypadá slušně.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  36,  37,  38,  39   
                     
host - 11.110 (?), 14.8.2017 20:24

Já ty motory vidím i zevnitř a fakt nevím, proč by XP200 neměl vydržet. Valivé ložisko na klice, ani klikovka není z dubu, kolový regulátor s plastovým ozubením, broušená nazvihátka, kovové tyčky rozvodu, kovová a broušená vačka rozvodu, kovové vahadla ventilů a s kaleným šeftem pro seřizování vůle - přesně jako u Hondy GXV. Za tu cenu ten motor konstrukče vypadá slušně.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 199.94 (?), 15.8.2017 12:13
No a co, že vidíš zevnitř, podle pohledu poznáš kvalitu materiálu, s tím jsem se ještě nesetkal. Přesně okopčené jako u GXV ani ve vari se tím netají. Akorát pár p.oblblých prodejců se čertí, že to není kopie ala čína.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.110 (?), 15.8.2017 19:53

Podle stejného "vzorce" poznáš po pohledu nekvalitu materiálu popřípadě v jaké míře? Podle mne je to slušně konstruovaný motor. A ano, Vari od prvopočátku informuje o zemi původu. Na Hondě může odejít karbec, zapalování, startování stejně tak jako na XP200. pořizovací ceny ND nestovnatelné. Pořizovací cena celých motorů - pohonných jednotek to stejný, motor Honda prostě nemá vyšší výkon ani krouťák, tak proč bych měl kupovat Hondu řady 160? Dal jsem si tu práci, abych motor XP200 a Hondu GCV160 vyzkoušel na jedné převodovce a vím, že oba motory zvládají stejnou zátěž kde nemůže jeden, nemůže ani druhý. Pro mne ještě fakt, že motor XP200 má "lepší" zvuk. To je ale jen moje subjektivní názor a spíše úchylka bez praktického významu.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 102.230 (?), 15.8.2017 20:21
Možná se zeptám nevhodně na motorech honda se tak kazí karburátor a zapalko že by se mělo kupovat? Já si myslel že jsou ty motory držáky.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 101.160 (?), 15.8.2017 21:47
No tak jsem se zasmál. Pánové z vari nám tu valí klíny a straší až se Honda pokazí. Nedávno jste Hondu na vari vychvalovali do nebes a kolikrát pak se zapalování pánům z vari na Hondě pokazilo by mne zajímalo. Karburátor se pokazí víme čím. Tak pánové z vari, zapalování na Hondu GXV 160 je k mání za 350 kaček, karbec za necelých 900 kaček obojí s dvouletou zárukou a okamžitou výměnou :-). Nestrašte a přiznejte barvu jak je to s čínským motorem a ekopobídkou aby se lidi zlomili a kupovali. Bez výměny za dvojtakt byste jich moc neprodali. Je v tom vývar nic víc.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 19.98 (?), 15.8.2017 22:09

Tak nevím. Vari nabízí zmíněnou slevovou pobídku nejen na XP-200 ale i na Hondu 160. Asi tu "čínu" netlačí jen tak samotnou jako nějaký superkšeft.

Zase si asi není potřeba domýšlet souvislosti, které tu nemusí ani být.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 101.160 (?), 15.8.2017 22:15
Pobídku na Hondu jsem neviděl. Dejte odkaz kde pánové z vari nabízejí Hondu s ekodotací za dvojtakt. Honda by si ji dávno zasloužila a místo toho pořádný motory mění za čínu.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 19.98 (?), 15.8.2017 22:26

Asi stačí mrknout na stránky Vari a nehrotit to tolik, řekl bych.

Oni za tím nebudou až zase tak moc konspirační teorie.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 101.160 (?), 16.8.2017 6:18
Máte na stránkách skutečně ekodotaci na Hondu. Od roku 1993 první ekodotace, já tomu říkám ekonesmysl. Páni z vari mohli podpořit prodej Hondy dávno a místo toho vyšroubovali cenu na maximum. A jako berličku použili čínský motor, záchranu prodejů s ekodotací. Ono by fakt vypadalo dost divně čínský motor s ekodotací a kvalitní Honda bez pobídky. A proč neberete za Hondu dvoutakt zpět, ona to nebude stejná pobídka, přitom Honda má Euro 2 splněno se 100% rezervou. Nechcete hrotit, hmmm co tak psát jak to je hmm.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 101.160 (?), 16.8.2017 6:28
Četl jsem nepozorně i za Hondu berete dvoutakt, bylo by do očí bijící se ohánět ekonesmyslem jen u číňana. Honda od roku 1993 má ekologické motory na sestavách vari a s čínským motorem jste rozjeli ekodotaci. 😁
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  36,  37,  38,  39   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika