Ekodotace na motor Vari XP-200



PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6461) - 9.135 (?)
3.4.2015 12:10

Zákazník, který si chce koupit Hondu a narazí na názory takových umělců

Aha, tak popsat dobrou zkučenost s jiným motorem než honda je nepřípustné? Prostě tahle vaše reakce je zase plácnutí. Kdo si chce koupit Hondu, koupí si Hondu. Kdo XP, koupí XP. Co je špatného na levném směru?  Špatně se vám spí, protože polštář je přecpaný? Pošlete mail, dám vám číslo účtu, převedete mi pár desítek tisíc a zítra jdou pro Hondu. Jak chcete obšlehnout čtyřtaktní motor, když jeho konstrukce se učí na průmyslovkách a ještě před takovými dvaceti roky by vám ho čtvrťák z dopravní průmky spočítal a namaloval. Bez CADu. Nevím jak dnes. Polovina součástí se dá nakoupit, ostrojení se koupí všechno. Tak co furt máte s těmi kopiemi, když už se tu psalo, že XP je jíný než ta vaše láska.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  <  26,  27,  28,  29,  30  >   
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6461) - 9.135 (?), 3.4.2015 12:10

Zákazník, který si chce koupit Hondu a narazí na názory takových umělců

Aha, tak popsat dobrou zkučenost s jiným motorem než honda je nepřípustné? Prostě tahle vaše reakce je zase plácnutí. Kdo si chce koupit Hondu, koupí si Hondu. Kdo XP, koupí XP. Co je špatného na levném směru?  Špatně se vám spí, protože polštář je přecpaný? Pošlete mail, dám vám číslo účtu, převedete mi pár desítek tisíc a zítra jdou pro Hondu. Jak chcete obšlehnout čtyřtaktní motor, když jeho konstrukce se učí na průmyslovkách a ještě před takovými dvaceti roky by vám ho čtvrťák z dopravní průmky spočítal a namaloval. Bez CADu. Nevím jak dnes. Polovina součástí se dá nakoupit, ostrojení se koupí všechno. Tak co furt máte s těmi kopiemi, když už se tu psalo, že XP je jíný než ta vaše láska.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 3.4.2015 12:22
PP: Nemáte technický přehled. Princip 4T motoru je dlouho známý. Obšlehnutí mini 4T, který má parametry Hondy je složité. Stejné vyzkoušené materiály nesníží cenu, kopie musí vypadat jinak a levné musí vydržet dost dlouho, aby se prodejce nezbláznil z reklamací. Bez dotace je XP 200 neprodejný u zákazníka, který má přehled. Koukněte na internet. Všichni se domluvili a píšou o zhongu, jako kopii Hondy. Jak k tomu došli? Karl von Klingeritz.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6461) - 9.135 (?), 3.4.2015 12:26

Jestli mám nebo nemám přehled vy kádrovat nemusíte. Jinak žádný posun v kvalitě postu. Melete pořád dokola o své lásce a výsledek žádný. Chybí mi v tom docela dost logika. Někdo okopíruje značkový výrobek a on vyjde dražší než originál. Jaký je to byznysplán, prosím? Pokud jde o dotaci, bylo uvedeno, že to "dotuje" samo Vari. Tedy prodává za tu cenu. Jaká je ale kalkulace neví nikdo. Nevěřím, že by prodělávali. Pošlete mi ty prachy?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 48.106 (?), 3.4.2015 12:43
PP: Kádrování zní jako Vaše znalosti. Kopie se vyrábějí, aby se na nich vydělalo v prvních letech života za prodej a potom si poraď, jak umíš. Ještě nevíte, proč dotace? Dotace je rozdíl v kvalitě a ceně proti Hondě, jinak by XP 200 ležely ve skladě. Abyste ty ušetřené prachy nepotřeboval později, kdy se ukazuje skutečná kvalita motoru.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 252.11 (?), 3.4.2015 14:53
Nevím pořád proč tomu říkáte pořád dotace, nikdo vám zadarmo nic nedá a v konečné fázi tohoto podvůdku máme nového multimilionáře. Je to jen obezlička, pomocí které se oživí trochu výroba ve vlastní firmě. Základní cena motoru je značně nadsazena. Dále ti co na to naletěli, si musejí opatřit buď nové 317tky, nebo u svých starých převodovek provést repas střev a upínacích špuntů.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6461) - 9.135 (?), 3.4.2015 14:53

Obšlehnutí mini 4T, který má parametry Hondy je složité.  Není. Jednak to nemusí mít všechny parametry, stačí výkon. Koupíte hondu, přeměříte, nasypete do 3D CADu a máte motor i s kusovníky. Nebo objednáte u výrobce motorů v Číně, který má řadu dávno vyvinutou. Jen to ostrojíte, dodáte dokumentaci příruby a je to.

Stejné vyzkoušené materiály nesníží cenu, kopie musí vypadat jinak a levné musí vydržet dost dlouho, aby se prodejce nezbláznil z reklamací.

Když to vypadá jinak, není to kopie. Pokud to vydrží dost dlouho, je to jen dobře, takže námitka padá nicht wahr?

Bez dotace je XP 200 neprodejný u zákazníka, který má přehled. Kolik takových je, co mají přehled. Mají možná přehled, ale do motoru nevidí a neví z čeho je to složené. Víte odkud jsou tam ložiska, jsou-li tam jaká? Jestli ano, kdo vám to řek?

Víte vy si v každé druhé větě docela protiřečíte. Dejte bacha, abyste se v nějakém příspěvku nevyvrátil. Nemá to smysl, Jdu slepovat perníková vajíčka, abysme měli čím podarovat vnuky koledníky.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6461) - 9.135 (?), 3.4.2015 14:56

Pokud vím, SfK žádný repas převodovky nedělal. Nebo ano?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 252.11 (?), 3.4.2015 15:00
Vynikající příspěvek!!! Mnohokrát Bravo!!! Když budete takto pokračovat, začnete se mi líbit a kdybyste měl žákajdu dal bych vám do ní velkou hvězdičku.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 68.161 (?), 3.4.2015 15:04
Myslím si že ne!
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 178.9 (?), 3.4.2015 15:10
PP: O motorech víte málo. O jejich kopiích ještě méně. V číně jde za peníze všechno. Požadavky kopií jsou jasné. Nejlevnější výroba největší zisk. Střeva 2 T převodovky jsou na otáčky 2T. 4T má otáčky nižší a malotraktor pojede pomalu. Pomalá 1 bude špatně orat. Nezaklopí půdu, spadne zpátky do brázdy, 2 je na orbu rychlá. Harold von Siemerink.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  <  26,  27,  28,  29,  30  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika