Při poskytování těchto stránek nám pomáhají soubory cookie. Používáním stránek s tím vyjadřujete souhlas.
Další informace.
 Zahradní grily Weber - plynové, elektrické a lávové grily 

Zahradní technika > Divna motorova kosa

Divna motorova kosa


host - xxx.xxx.212.228 (?)
26.7.2019 18:42
Tento příspěvek (zjistit adresu)

dobry d kosuen včera rano sem šel sekat travu tři roky starou motorovou kosu zatim bez problemu až včera nastartuju kosu rozjela se a po pěti minutach byla hrozně horka z motoru šlo trocha dymu a najednou konec tak si řikam necham ji chvili vychladnot a budu pokračovat jenže ouha od ty doby nejde vubec nastartovat ani naznak startu je to značka kraftdeli benzin s olejem je novy v čem muře byt problem moc prosim o pomoc ponevadž bych si to chtel opravyt sam nic mne ale nenapada kde muže byt zavada za odpovedi predem dekuji pan mirek

Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   

Divna motorova kosa


host - xxx.xxx.116.244 (?), 5.8.2019 11:49
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Skontrolovat utiahnutie zapalovacej sviečky a či nie je strhnutý závit. Dalej skontrolovat či vobec dáva iskru. Dym od motora može pochádzat od spálenej cievky zapalovania-nie príliš pravdepodobné, od okolia zapalovacej sviečky, horiacich nečistot od prehriatia motora-velmy nepríjemná závada, alebo nečistot na výfuku, prípadne netesnostou výfuku.

Připojit reakci
      

Divna motorova kosa


host - xxx.xxx.116.244 (?), 5.8.2019 11:51
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

ušlo mi, že bola príliš horuca. Pravdepodobne zadretý motor.

Připojit reakci
         

Divna motorova kosa


host - xxx.xxx.57.149 (?), 5.8.2019 13:16
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Stalo se mě to stejně s motorovkou Partner, měl jsem to v servisu - stačil jim jeden pohled - zadřené. 

Tady ty levné šmejdy prý nemají žádnou povrchovou úpravu válce a je to hned.

Připojit reakci
            

Divna motorova kosa


host - xxx.xxx.144.38 (?), 5.8.2019 13:56
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Dobrý den. Není to hned. Mám křovák z dálného východu a protože používám kvalitní palivo s kvalitním olejem, tak pracuje furt a furt. Rovněž tak jednoosák z roku 1976. Je to téměř vždy o úrovni obsluhy. Šetřit se má raději jinde, než na kvalitním oleji do benzínu. Stanislaw

Připojit reakci
            

Divna motorova kosa


host - xxx.xxx.223.69 (?), 5.8.2019 14:13
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Potíž "levných šmejdů" je bohužel často v tom, že jsou dostupné i těm lidem, kteří nemají skoro žádné povědomí co taková technika vyžaduje a jak se s ní pracuje. A tak si to koupí, zkusí s tím něco udělat, ale dopadne to špatně a oni pak všude říkají jaký je to šmejd.

Levné věci mají logicky nižší kvalitu, z čehož logicky vyplývá nutost určité péče a určitého znalého a opatrného přístupu k používání. V podstatě se k tomu člověk musí chovat líp, než k věcem kvalitním a drahým, které díky své kvalitě snesou daleko víc uživatelské ignorace.

Připojit reakci
               

Divna motorova kosa


host - xxx.xxx.223.69 (?), 5.8.2019 14:35
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

A s případnou snahou o následnou vlastnoruční opravu je to podobné. Asi to bude znít trochu netaktně a drsně, ale to se nedá nic dělat - když o tom nevím vůbec nic, neopravím to a nemá smysl se o to pokoušet.

Nejlepší v takové situaci je požádat ve svém okolí někoho zkušeného, nebo rovnou jít do servisu. A ani to nemusí být servis pro danou techniku, klidně stačí třeba nejbližší autoopravna, kde už lidé vědí co dál a dokážou rozpoznat problém. A hned bude vše mnohem jasnější, i majitel se tím mnoho naučí a získá cenné zkušenosti. Bez nich to nejde.

Připojit reakci
                  

Divna motorova kosa


jikok (47) - xxx.xxx.11.24 (?), 12.8.2019 16:51
Předchozí příspěvek | tento příspěvek (zjistit adresu)

Na přidření motorů- tedy dvojtaktů u křoviňáků a motorových pil se často podílí nezkušenost obsluhy. Z neznalosti vrkají plynem, jako když puberťáci jezdili na Pionýrech. Dnešní motor má kvůli kouřivosti poměr oleje v benzínu tak 1/50 ale je to za tu cenu, že při běhu na půl plynu se motor málo maže. Motor se přehřeje, má li z nějakého důvodu chudou směs třeba běh bez filtru sání.. 

Připojit reakci
Dům a chalupa - stavba, topení, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
Dolmar PS55027.5.2020
Ostřička pilových řetězú do 2500,-27.5.2020
Ostřička pilových řetězú do 2500,-27.5.2020
Náhradní kolečka k posouvacím dveřím26.5.2020
Jak najdu, kde je septik?26.5.2020
Vyschlá studna26.5.2020
Další příspěvky > 
Úvodní stránka | Informace o serveru | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 1999 - 2020
Jak Google využívá data, když používáte weby nebo aplikace našich partnerů