Aký olej M2T alebo Stihl (resp. iný) do agzatu po GO



Stránky: 1,  2,  3,  4,  5  >   
host - 144.2 (?) 
15.3.2017 20:15, zobrazeno: 35044x

Ahojte. Chcel by som poprosiť o radu ohľadne oleja do agzatu. Mám agzat z r. 1991 teraz je po GO.  Mal by sa tám dávať podľa návodu olej M2T pri zábehu 1:33 a potom 1:40. Čital som, že M2T je už zastaralý a že dosť vytvára karbón. Tak neviem aký olej zvoliť či už Stihl a v akom pomere riediť, aby nebol problém.. Vďaka.

Adresa příspěvku
Připojit reakci   
stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   
Standa_HK_ - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (1484) - 133.39 (?), 15.3.2017 20:34

Používejte moderní oleje pro dvoutakty a míchání provádějte podle návodu oleje (tedy zpravidla 1:50). Ohledně navýšení poměru (např na 1:45) se poraďte s dodavatelem výbrusu. Podle technologie opracování výbrusu někdy nemusí být potřeba měnit množství oleje, ale postačí jen nezatěžovat na maximální výkon...

SfK.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
      
host - 49.23 (?), 15.3.2017 21:50
M2t opravdu hodně karbonuje, stačí se držet oleje pro zahradní techniku, ten červený stihl je dost dobrý pro Vaše použití nejlepší, o malinko lepší by měl být polosyntetický od oregonu a vrchol je syntetika od stihlu-zelený(např.).Teoreticky lze s lepším olejem měnit poměr oleje v benzínu, v jawě350 jsem s plnou syntetickou od castrolu jezdil 1:100,a taky měla psáno 1:40,ale u Mf70 jsme to vyřešili tak, že jsme dodrželi poměr udávaný výrobcem, ale s lepším minerálním olejem-buď stihl červený, nebo motul antifume-antismoke(se sníženou kouřivostí).Výhoda toho stihlu je, že je určen pro vysokootáčkové motory.Každopádně v záběhu jsem se raději držel doporučení výrobce, olejový film sice nestrhnete u těchto olejů tak, aby jste to zadřel, přesto si hlídejte čerstvost namíchané směsi.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
         
bigj66 - (16) - 38.146 (?), 16.3.2017 19:39

Homeopatické poměry 1:100 bych úplně vypustil prvních 10litrů 1:33 a potom 1:40 po celou dobu používání a stačí tento olej - Olej do 2t. motorů Mogul Alfa 2T

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6461) - 9.135 (?), 16.3.2017 20:55

Souhlas, akorát ten poměr může být 1:45, to umaže každý olej. Je rozumné používat lepší oleje, hlavně kvůli kouřivosti, na motorce tomu ujedem, ale na traktůrkách máme výfuk před nosem.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
            
host - 161.166 (?), 16.3.2017 20:58

Souhlasím s Josefem, je to rozumná rada, a i když budete používat olej Stihl, Dolmar, nebo nějakou další značku, nechal bych poměr 1:40(max 45). Dělám to tak už desítky let bez negativních následků. Jen doporučuji používat stabilizátor např. od Hondy, prodlouží použitelnost směsi benzínu s olejem na několik měsíců. P.G.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
               
host - 11.110 (?), 17.3.2017 18:18

Probírá se zde alchymie mísení 1:40 a 1:45. Proč alespoň jeden z vás nenapíše proč zrovna tento poměr? Ví někdo, jaký množstevní rozdíl oleje v těch dvou poměrech při třech litrech benzínu to je? A stabilizátor? Když chcce někdo stabilizovat benzín, lze tohoto efektu dosáhnout za náklady 0.5kč na litr má to stejný efekt jako popisované a drahé lahvičky s nápisem Honda nebo B&S

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                  
PP. - Diamantový Zahrádkář .Diamantový Zahrádkář. (6461) - 9.135 (?), 17.3.2017 18:41

1:40 je na moderní olej hodně. 1:50 je (může být) pro starý motor málo. Jaký rozdíl to je, se nechá spočítat, měl by to umět každý, kdo vyšel ze základky. Proč vy nezveřejníte ten zázračný stabilizátor za padesátník?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 11.110 (?), 17.3.2017 19:18
Za padesátník na litr to je trošku rozdíl. Je to jedno z benzínových aditiv, které má mmj. i tuto vlastnost, stojí 500ml kolem dvou set a je to laboratorně popsaný. Plus čistící a preventivní účinky. Test se prováděl v SGS Kolín. Test byl i publikován s naměřenými výsledky. O komerčních stabilizátorech paliva a jejich vlastnostech pro zahradní techniku nevydal nikdo nic. No a starej motor? Dyť je po GO, jak tazatel píše a konstrukčně to taky není žádný veterán.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 161.166 (?), 19.3.2017 14:28

Pane 11.110, tím stabilizátorem asi myslíte VIF Super BenzinAditiv. Jenže ten byl testován na omezení usazenin při spalování čtyřdobých motorů. Zkrátka je určen pro minimalizaci tvorby karbonu. Tím neříkám, že nemusí mít příznivý vliv na zpomalení degradace směsi benzínu s olejem, ale na to testován nebyl, kdežto přípravek od Hondy, či BS je přímo na to určený. P.G.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Propojení dvou topení17.3.2024
Propojení dvou topení16.3.2024
Zapalování Husqvarna 40 nehází jiskru13.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Propojení dvou topení11.3.2024
Další příspěvky > 
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika