Aký olej M2T alebo Stihl (resp. iný) do agzatu po GO



host - 11.110 (?)
29.3.2017 19:05

Jde o to, že v době, kdy se psal výkon toho GXV měřilo se jinou metodou. Uznávám, že pro uživatele nezajímavou, protože si na deklarovaný výkon nesáhl. Dnes je norma měření výkonu motoru jiná a pro uživatele relevantnější. Pak už do toho zasahují jen konkrétní stroje na kterých je motor osazen, protože je nastaven na různé otáčky, které mají také vliv na výkon motoru. Takže je pravda, že bylo v návodu pro motor uvedeno 4kW a druhý kolega nechť se dovzdělá v normách měření, které se za tu dobu změnili.

Umístění příspěvku v diskuzi
Připojit reakci

stavba, energie, topení, paliva, voda a odpady, sítě, interiér a dílna
   Předchozí příspěvky  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
                     
host - 11.110 (?), 29.3.2017 19:05

Jde o to, že v době, kdy se psal výkon toho GXV měřilo se jinou metodou. Uznávám, že pro uživatele nezajímavou, protože si na deklarovaný výkon nesáhl. Dnes je norma měření výkonu motoru jiná a pro uživatele relevantnější. Pak už do toho zasahují jen konkrétní stroje na kterých je motor osazen, protože je nastaven na různé otáčky, které mají také vliv na výkon motoru. Takže je pravda, že bylo v návodu pro motor uvedeno 4kW a druhý kolega nechť se dovzdělá v normách měření, které se za tu dobu změnili.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 147.158 (?), 29.3.2017 19:56
Tak a na různých strojích se nastavují otáčky motoru. Tudíž GXV 160 nastavený podle manuálu na 3600 otáček si na ten výkon sáhnout mohl. Je v tom větší galimatiáš, než byl. Jeden motor různé výkony, čistý výkon, průměrný jmenovitý výkon. Taková forma místo 2 litrové koly o něco menší flaška, ať se zákazník cítí lépe.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 127.48 (?), 30.3.2017 7:16

V minulom storočí mali Hondy 5,5 a 6,5 koníkov Briggs mal Sprint 3,5 a 4 PS a Quantum 5 a 6 PSNo a samozrejme Intek mal 6,5PS. Takéto značenie vyhovovalo z toho dôvodu že to dobre vypadalo v katalógoch a aj zákazzník bol celý happy aký že to má bohovský motor.  /Niektorý kunčafti sú happy dodnes :)/ Potom prišla norma SAE a všetci museli s tých optimistických čísel pomerne dosť ubrať.A tak niekoľko koníkov na každom motore jednoducho chcíplo.

 No a ak by ste aj nastavili 3600 otáčok na tom chudákovi tak tam nemôžete mať 4kw.Je na to veľa dobrých dôvodov.

No a keby ste aj po rôznych hokusoch pokusoch nastavili 4Kw tak typujem tak po nejakých 10minútach začne motorík vyhadzovať svoje vnútornosti na obdiv celého obecenstva.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 147.158 (?), 30.3.2017 8:23
Na keby se nehraje. Hondy GXV 65 mají víc otáček a vnútornosti se sypou s SV šepleťi, dobré akorát na vrtění nožem. Honda bohovské motory má, protože tyto motory kopírují všichni.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 127.48 (?), 30.3.2017 13:51

Kto okrem číňanov kopíruja GXV?

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 147.158 (?), 30.3.2017 14:57
Japonci předběhli Ameriku Ve Spojených státech byly uveřejněny nejnovější výsledky měření spolehlivosti aut vyrobených od roku 1999. Základ byl vyhodnocení počtu závad na 100 vozidel užívaných v provozu po tři roky. Zvítězily Japonské značky Lexus, Toyota a HONDA. Poté následovaly německé značky, pak americké a následně zbytek světa. Nás zajímalo jak je na tom druhá největší skupina motorových stojů za automobily- zahradní technika, speciálně sekačky na trávu, kterých se ročně vyrobí téměř dvacet milionů. Vzhledem k obrovskému počtu uživatelů, nás kromě životnosti a výkonu zajímala také ekologie. V loňském roce byly zveřejněny výsledky měření švédských odborníků, které bylo doslova šokem. Za jednu hodinu práce sekačky vznikne více škodlivin, než vyprodukuje moderní automobil s motorem OHC při ujetí sta kilometrů! Je nějaký pokrok ve vývoji těchto strojů, které tak znečišťují naše ovzduší? Které motory do sekaček jsou nejekologičtější a které mají nejvyšší životnost? Zde zvítězily tak jako u automobilů opět japonské značky Yamaha, Kawasaki a HONDA.Všechny jmenované vyrábějí do zahradní techniky velice moderní čtyřtaktní motory OHV a některé dokonce stejné konstrukce jako do nejmodernějších aut nebo motorek OHC. U těchto moderních motorů je zaručeno dokonalé spalování benzinu, mají až poloviční množství zplodin ve výfukových plynech a co je pro uživatele nejdůležitější, až o 30 % vyšší výkon, zejména však kroutící moment, který je především u sekaček na trávu nejdůležitější parametr, proti dříve používaným motorům s rozvodem SV. Tyto jednoduché a levné motory 4takt-SV vyrábějí zejména američtí výrobci. Copak Američané neumí vyrobit moderní motory OHV nebo OHC, které jsou úspornější a ohleduplné k životnímu prostředí? Samozřejmě že umí, ale obchodníci žádají od výrobců sekaček co nejnižší ceny proto se nejvíce používají nejjednodušší motory bez ohledu na následně vysoké náklady na benzin nízkou životnost, vysokou hlučnost, malý kroutící moment a doslova šílené znečišťování ovzduší, protože cena motorové sekačky již od 6.990,- je pro mnoho uživatelů důležitější než to co umí a co bude potom. Do rovnice si dosaďte, po kom začali američt8 výrobci vyrábět motory OHV. V roce 1999 vyráběli hrůzy SV. Honda v roce 1994 osazovala svoje motory OHV na sekačky a zahradní techniku i u nás.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 191.54 (?), 30.3.2017 15:42

Jaké hrůzy se budou dosazovat do sekaček a malotraktorů, nebude určovat nikdo jiný, než kapitáni, hlavně, amerického průmyslu. Co se týče značek, tak téměř nikdo neví, kde se to vyrobilo. Drtivá část motolatinářů, je přesvědčena, že motory Honda jsou z Japonska. Bohužel je na nich napsáno American Motors. Přestaňte chytře tlachat o motorech, na tom tlachání je cítit čtyřtaktní marketing. Vraťe se k danému tématu - čím nejlíp mazat dvoutakt.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 147.158 (?), 30.3.2017 16:45
Škoda, že B&S nedělal OHV motory v roce 1994. Vyráběli by jim je teď japonci. Tak je to naopak. Vraťte se ke smradlavému 2T a tlachejte o čím chudáčka mazat. U 4T je to každému motolatináři naprosto jasné a nestárne mu mix.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 127.48 (?), 30.3.2017 18:29

Myslím že na tieto geniálne veci prišli tí istý vedci čo skúmali to že prečo ďatel nedostane otras mozgu.

  Toto sa tu už riešilo.A mňa by znova zaujímalo ako je možné z litra benzínu ktoré spotrebuje záhraná technika za hodinu dostať viacej škodlivín ako dajme tomu zo 7litrov ktoré spotrebuje auto na 100km.Keď sa na to pozriete logicky tak naozaj musite uznať že to je nezmysel.

Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
                     
host - 147.158 (?), 30.3.2017 19:09
Váš mozog nemá patřičný rozsah. Škodliviny vznikají nedokonalým spálením benzínu. Určitě znáte petrolejovou lampu a víte, jak se nastavuje plamen. Nastavte plamen na krátký a jasný a nechte v malé místnosti vypálit lampu. Nastavte plamen na dlouhý s čadivým vrcholem a nechte vypálit lampu. Během druhého pokusu v místnosti nevydržíte. Převedeno na motory OHC, OHV mají radikálně nižší splodiny, než ventilový rozvod SV. I z menšího množství benzínu vznikne více škodlivin.
Předchozí příspěvek | adresa příspěvku
Připojit reakci
Pokračování této diskuze (další příspěvky)  |  1,  2,  3,  4,  5  >   
zahrada.cz
DŮMACHALUPA.cz
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Nářadí pro průklest vysokých stromů23.4.2024
Podklad dlažby na terasu22.4.2024
Výběr hliníkové pergoly od A do Z22.4.2024
Cesta z litého betonu18.4.2024
Husqvarna 36. - zapalování17.4.2024
Další příspěvky > 
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika