Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Tak jsem si to přečetl a za reakci snad stojí jen dezinformace o motorech Honda GXV 160, že měli litinovou vložku. Já si troufnu říci, že nikdy nic takového neměli. To, že ty motory vypadají jako kopie a jsou dobré kopie je pravda a asi i proto vznikla značka ABG pod tím kým je. Motory GCV jsou opravdu jiné konstrukce, ale kéž by všechny motory byly udělány takto a že na jedno použítí? Pokut si spočítáte náklady na opravu opotřebovaného motoru stejně zjistíte, že se to nevyplatí. Jinak bych uvítal kontakt na toho prodejce se servisem k vůli tomu motoru Lombadini. Předpokládám, že váš název je omylem zaměněn za značku auta. Jde o diesel motory a na typ LDA 100 bych něco potřeboval.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 10 a číslo 11.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika