Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:
aha... za 1 je nutne aby cela saci cesta hlavne mezi motorem a karburatorem byla tesna jinak motor saje "falesny vzduch" a smes je chuda. Pak je dulezite aby lanko od plynu melo pri "nulovem" plynu vuli a volnobeh byl nastaven sroubkem u tahla na karburatoru. ten volnobeh je nevim jak to popsat malinko pootevrena klapka 0,2mm? nastavi se presne pozdeji pri zahratem motoru. Pak je nutne sroub smesi uplne s citem zasroubovata pote povolit o 0,5-1 otacku pozor za chodu motoru toto otaceni ma maly vliv ale pak zjistite ze motor nejde natocit... tento sroub je vlastne skrceni vzduchu pri behu na prazdno! kdyz zasrubujete tak uberete vzduchu a smes je bohatsi. Je dost mozne ze je i palivova cesta malo pruchodna. Na svicce taky dost zalezi ted nemam moznost jit ke stroji ale pak dodam oznaceni. nastaveni predstihu tu je popsane o par radku zpet. Hodne zdaru pri oprave preje Z.M. jednoduchy test je injekcni strikackou striknout do valce otvorem pro svicku 1cm3 benzinu pokud na nekolik zatahnuti motor naskoci tak je to "elektricky v poradku" a problem je v palivove ceste
Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 12 a číslo 19.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika