Jako první Vás zdravím. Určitě jste se hlavně značkou, ale i výkonem trefil. Já bych všem, kteří nebudou křov. používat každodenně, po dobu několika měsícu, radil od 400 nahoru. tyhle křov. nejsou zdaleka tak háklivé.V době kdy jsem je ještě fasoval, typ 360, podobný jako dneštní 500, jsme do benzínu ještě nalévali m2t, naprosto bez problému.Tenkrát tu ještě nebylo žádné zastoupení značky.I co se týká toho seřizování karb., není u silnějších typu takový problém. I když nebude optimání, pořád je v tom motoru dost síly. U lehčí, třeba u 235 musím doladovat, třeba i několikrát týdně. Tu vyšší spotřebu muže mít na svědomí karb., ale nemusí. Pokud je ten křov čistý zevnitř, má čistý vzduch. filtr, tak je to stoprocentně tím, že jedete na plný plyn. A zase ten kryt. Totiž Vy musíte při práci ten kotouč, trojzub nebo nuž vidět! V opačném případě mlátíte do kamení a pařezu.Následně odvaříte viž hlavu, kolem 6000 cena, a to nemluvím o motoru který díky tupému nářadí a tím že kdy ž uberete plyn, tak se také díky krytu, namotá trava na, a nebo do viž. hlavy. Mohl bych se kllidně vsadit, že tam kde budete muset se 400 plný plyn, já ho budu přidávat podle potřeby. Proto se mi nikdy nestalo, že by mě křov. odhodil. Pokud o něco brknu,tak ne na plný plyn.Chtěl jsem se také zeptat na to kamení co vam létalo na nohy. Já nosím i v létě víc vrstev,ale ne z duvodu odletu kamení, ale vos.Několik hnízd denně projdu.