Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:Polovina, nebo-li 50 %, je de facto průměr. Spíše by mě zajímalo, jakým způsobem se "chovají" ke strojům z produkce koncernu Emak ti spokojení uživatelé. Jsou spokojení proto, že stroje využivají jen občas, nebo proto, že provádí pravidelnou údržbu, jsou to zahrádkáři ve volném čase, nebo profesionálové pracovjící v lese komunálních službách, atd, atd.?! Zrovna tak ti, kterým tyto produkty neslouží k plné spokojenosti, nebo jsou přímo nespokojeni. Vždy je třeba se spíše zajímat o ty, kteří jsou spokojení, neboť ti nespokojenst s jakýmkoli strojem mnohdy pramení ze špatného zacházení. Vše je o přístupu ke strojům samotným, o provádění pravidlené údržby, i o přístupu pracovníků prodejní organizace při řešení případných problémů a reklamací. Je však pravda ta, že tyto produkty jsou na trhu v ČR možná 15 let a pokud by se jednalo o vyloženě špatné produkty, nevyvolávaly by neustálý zájem zákazníků, neboť je k dispozici řada zlušeností a zrovna tak nikdo z potencionálních kupců "nemá na rozhazování" a koupi stroje pečlivě zvažuje i když marketingové akce velmi ovlivňují rozhodování při koupi.