Souhlasím s Vámi, koupili jsme dva roky po sobě ponorné čerpadlo, strunovou sekačku a benzínovou sekačku.První dvě věci jsme používali zřídka, takže doposud jsme naměli problém, ALE ben.sekačka je dvakrát týdně v provozu a když se nám po 14 měsících přetrhla startovací šňůra, brali jsme to, neboť se prošoupala a oprava měla být do 200,-Kč, s čímš jsme souhlasili.Jaké bylo naše překvapení, když nám technik zdělil, že je přetočená spirála, prasklý kryt a že máme přivézt i sekačku, neboť v ní bude jádro pudla.Učinili jsme tak a druhý den jsme byli kontaktováni, ať si pro sekačku dojedem-oprava hotová.A nyní přišlo ROZČAROVÁNÍ.Oprava za 989,-Kč, záruka se na sekačku nevztahuje, rozbili jste si jí sami, protože byl obrácený nůž.Přitom jsme od koupi sekačky plnili jen olej a benzín.Takže 70 minut strávených v servisu bylo nanic, naše vítky zbytečné.Zaplatili jsme a 7 letá záruka je akorát na lapání zákazníků.Příště dám 200,- a opravu zařídí kamarád.Takhle se vydělává na lidech...