Držím Vám palce, jinak je dobrým zvykem nabídnout podstatně více, než pokrytí nákladů. Je to typický postup při mimosoudních vyrovnáních. M ale nejspíš usoudil " Tak tomu kverulantskému vidlákovi dáme pár drobných a zavřeme mu ústa".
Jsem také "kverulantský vidlák" a jsem přesvědčen, že pokud by i jen zlomek zákazníků postupoval stejně nekompromisně jako my, obchodní praktiky by byly na zcela jiné úrovni.
PS. Zvažte i soudní řešení celého sporu, pokud disponujete energií, pak se znaleckým posudkem nemůžete prohrát, špatný prodejce má pak z Ostudy kabát a navíc za ním jdou VEŠKERÉ náklady s řízením spojené (včetně proplacení soudněznaleckého posudku). Nicméně v devadesáti procentech případů dostačuje zaslat prodejci kopii dokumentu, který je podáním žaloby v občanskoprávním sporu, spojený s informací, že pokud nebude neprodleně reagovat (definujte lhůtu) bude žaloba podána.
Subjekt, který má v hlavě alespoň zbytky racia vždy rychle zareaguje. Media totiž podobné soudní spory ZBOŽŇUJÍ.