No vidíte a jsme u toho, palivový filtr jsem napsal špatně, šlo o filtr vzduchový, tedy jeho vyjmutí, poprvé výměna oleje, po druhé vymití benzínem. Ta vyměněná hadička bylo to gumové kolínko, z filtru ke karburaci. Jako kluk jsem mohl s tímto vari napracovat nějakých 500 hodin, ale už je tomu dvacet let a tak se s každým pokusem o opravu rozpomínám. Současný motor je měněný, vůbec neumím posoudit kolik s ním bylo naježděno, posledních dvanáct let jezdil sporadicky do lesa, za poslední dva roky, jak jsem psal, pouze cca pět přesunů po dvoře. Na čištění nic tvrdého nepoužiji, opravy bych chtěl provést tak, abych co nejméně poškodil. Kam šáhnout, bych potřeboval spíše ve směru, běžných údržbových prací, mezi ně základní vyčistění karburátoru počítám. Nejde mi o cenu pěti stovek, pokud mi má stroj dobře sloužit, nechci v lese řešit co jsem kde špatně udělal, ale taky nechci motor odvážet do servisu s každou drobností, z dřívějších zkušeností je to pro mě skvélý, spolehlivý pomocník a velmi variabilní stroj.