Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:


Tím se dostáváme na začátek a může to být kde čím, protože Vaše zákroky nevylučují nic z popsaného. Taky mě zarazilo to čištění palivového filtru, zřejmě jde o filtr paliva vložený mezi nádrž a karburátor, tyto filtry nejsou určeny k čištění, jejich čištění spočívá ve výměně a jsou-li namontovány správně je pokus o "vyklepání či vyplavení" nečistot skoro nemožný nebo na dlouho a k zlosti. Na těsnost gufer může mít vliv i "neprovoz" a uskladnění motoru hlavně v zimě. On ten motor by mohl naběhat jednou tolik než popisujete a gufera by mohla "odejít" ve stejném časovém horizontu. Takže ano, počet mth může mít vliv na jejich životnost, ale nelze onu životnost na ně měřit. Je tedy opravdu těžké v tomto momentě říci kam máte šáhnout a ono to pojede, nebo-li nemaje křišťálové kolule neporadím Vám co Vašemu motoru chybí. Ovšem k čištění karburátoru a jeho "dutin" bych použil třeba čistič brzd spíš, než se v těch dírkách a nedej bože v tryskách něčím "tvrdým" drápat a je dobré mýti jistotu, že co čistím je opravdu čisté, co má těsnit - těsní a tak pod. Znáte to.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 18 a číslo 10.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika