Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:
Vsechno chce peci. 2T motor je snadnejsi na udrzbu nez 4T. Pokud date 2T aspon polovicni peci co 4T, bude pracovat perfektne! Slabinou u starsich Vari byvala zapalovaci jednotka. Stavalo se, ze po par letech odesla. Tyhle diskuse mi pripominaji diskuse o tom jak startovaly Skodovky za socialismu a dnes. Mam Octavii i Favorit. Serizeni a repase karburatoru Favoritu (pokud nemate cas a nechate si udelat) Vas prijde na 600 Kc u sikovneho vesnickeho umelce, svicky na 200, predstih na 100 a startujete na skrtnuti. Je pravdou, ze je treba kontrolovat kazdorocne. Octavia je bez problemu "bez servisu", ale za jakou cenu.. :-). 2T chteji alespon minimalni peci a "cit". Ten kazdy nema.
Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 19 a číslo 17.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika