Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:Úplně přesné nastavení otáček není až tak podstatné, pro představu jak by to mělo vypadat, tak na první stupeň a první rychlostní stupeň převodovky DSK317 by se to mělo plazit cca 3,5 km/h tj. střední chůzí, jde o rychlost užitou např. v orbě nebo v jízdě s nákladem do kopce atp. Smysl je v omezení přetáčení motoru zejména při bubnovém sečení na 3. stupeň. V těžkém terénu si pomáhám tak že pro první řez vyjedu motor ještě více než na třetí stupeň (jedu uprostřed trávy) a na další pak točky omezím na trojku..
Mám dva motory r.v.1991 a 97 jedou skvěle. jediné poruchy byly botky svíčky (prohořely a rozpojily se odrušovací odpory), koupil jsem japonské na motorku- bezproblémové. Další byla nemožnost nastavit volnoběh. Vyřešeno výměnou kolíku 2x12 na karburátoru a přihnutí plechové páčky dorazu (směrem ke kolíku) aby došlo k úplnému zavření škrtící klapky. Používám Natural 95 (stejné i pro auto) Olej Texaco 2T 1:50. Směs z nádrže ani přes zimu nevylévám jenom poctivě po každém použití zastavuji benzín. Ani u jednoho motoru totiž mě nefunguje stoprocentně jehlový ventil s plovákem a tak se v karburátoru hromadí po odpaření benzínu olej a motor tak nejde nastartovat. Pod cca 10 stupňů startuju na sytič-po prvním zatáhnutí jej vypínám, musí chytit nejpozději na třetí pokus. Trysky v karburátoru jsou velmi tenké a tudíž velmi citlivé na obsah vody v benzínu (ta je spolehlivě zalepí) proto po startu ještě asi 2x vyjedu při středních točkách cca na 1 sec. sytič, dojde k dočasnému přehlcení motoru a ten běží poté daleko pravidelněji.
Jinak motory jsou to skvělé a jejich použití zejména do kopcovitého terénu Vám doporučuji. Sám je nijak nešetřím. :-)