Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:K těm filtrům - zatím jsem papírovou vložku neměnil, pouze vícekrát cca 2 x do roka čistím molitan. Pravidelně navštěvovat servis jsem nemusel, neboť to po mě nechtěli - záruka byla 2 roky. Seřízení motoru v servisu- ventily to je pro neznalého nutné. Přesto, kdybych koupil cca 4 nové filtry + 3 seřízení, tak se dostaneme na 20 000 ,-Kč rozdílu při stejné době provozu.Nevím, jak moc čtete názory zde, ale vidina ušetření peněz za nutnost pravidelného servisu/záruka je pro mnohé větší zlo než koupit kvalitní stroj a mít obavy, že se pokazí vadou z výroby. Něco na tom je z pohledu toho, že po cca 1/2 roce provozu by se měla závada projevit -pokud se tak nestane, je šance využití záruky minimální. Takže při zadření motoru je na vině obsluha a zbývá zapalovací modul a snad, že se něco pokazí ze součástek??? Závady jsou u těchto motorů většinou - přidřený ventil, regulátor, vyjímečně (zapalování, nedotažené šrouby, těsnění, špatné nastavení z výroby), dále je to již hlavně obluhou a údržbou. Zrovna včera jsem po dlouhé době objevil závadu u Hondy známého - novější X řada vadné zapalování, stejně to bylo po 5 letech. A ostatní - pokud alespoň trochu zvládáte údržbu, tak se nemá co pokazit.