Predpokladajme, ze pan nie je provokater a iba chce pomoct...
Mám tuto pohonnou jednotku Honda GS190 viac ako 10 rokov v tazkej prevadzke a som NADMIERU spokojny.
Vase velké výhrady k jejímu ovládání treba adresovat na vyrobcu celeho traktorceka napr. Vari,
lebo Honda dodava tieto motory bez ovladania. Mne osobne ovsem tato packa vyhovuje, mam
dost velku ruku a pri cuvani jemne pridavam plyn palcom a nesundávam ruku z riaditka...
Navyse na rotavatore pouzivam prastaru prevodovku T20, ktoru som kupil za par babek iba na tento učel, a ta ma extremne pomalu spiatocku oproti DSK317. Vychutnavam si to, a např. při couvání s kypřičem nehrozi, že by mne přejel...
Vyhovuje mi také vypínač zapalování na levém řídítku("mrtvy muz"), který mne umožňuje řídítko držet normalne pri praci a ked potrebujem dat ruku prec z laveho riaditka, tak nacvicenym pohybom zaistim packu mrtveho muza - ziadny problem, motor ostane bezat...
Ak to myslite vazne, tak Vam asi celkom nerozumiem...
Na tema: kouřivost motoru:
1. novy nedymil(=nekouřil).
2. po prvej vymene oleja začal mierne dymit
nejaky automobilovy olej Castrol kupeny priamo v predajni na radu technika
3. po druhej vymene dymil este viac a mierne žral olej. Pouzity ten isty auomobilovy olej. Sr*lo ma to teda fest.
4. siel som do ineho servisu v inom meste.
Servisman mi povedal: aha jasne, spaluju sa primesi v automobilovom oleji! Musite pouzivat olej pre vzduchom chladene 4takty, a predal mi od fy B&S malu flasku tohto oleja.(este povedal, ze to nemusi byt akurat od firmy B&S, moze byt aj od inej firmy, ale olej pre vzduchom chladene 4takty. Vymenil som olej, a diali sa veci! GSV190 PRESTAL DYMIT a prestal žrat olej! Keby som nezazil, neveril by som...
5. dodnes pouzivam iba taky olej a nekouří, dobre startuje a ťahá ako drak, je to vyborny motor.