Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:
250-kývačka(9000km)350/639(45000km),Trabant (15000km),Babeta.Výhody menšího podílu oleje byly znát všude v tom, že to mělo znatelně vyšší výkon a nekouřilo to, jako by jste nejel za dvoutaktem.Po rozdělání hlavy a válce u jawky to nebylo tak zakarbonovaný a hlavně se nezanášely výfuky, což bylo nejvíce znát u babety.Dávno už ani jeden stroj nevlastním, ale zůstal jsem u závodního motulu, který používám do křoviňáku stihl s kterým vyžínám na vedlejší živnost nepravidelně udržované plochy a kvalitní benzín s kvalitním olejem je znát na plošném výkonu.Jsou prostě oleje a oleje.Ale zase, neznám nikoho, kdo by dával za litr oleje dobrovolně 3xvic (mimo mě 😎)...peníze to neušetří.
Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 17 a číslo 10.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika