jedna věc je, jestli v klikové skříni zůstane souvislý olejový film a druhá věc je, jestli motor nebude zničen nadměrnou produkcí karbonu. Návod je jedna věc a provozní cit věc druhá. Tedy je třeba posuzovat vůni spalin (když je málo oleje, i to je cítit), klidný rovnoměrný chod, zvuk, barvu kontaktů na svíčce (rozhodně doporučuji posoudit) a další "drobnosti". Mimo jiné je vhodné nejít po nastartování ihned do plné zátěže (tím nemyslím otáčky, ale odebíraný výkon) a po plné zátěži nechat na volnoběh stroj dochladit (a tak doplnit olejovou zásobu v klikové skříni). Berte to tak, že v rámci ušetřit se často návody berou od jiných strojů, často takových které již nejsou ve výrobě. Pak se ještě může stát, že korektor neví, že lepší olej znamená korekce z 1:33 na 1:40 a provede "úpravu textu" na 1:25.
SfK.