Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:Teď v tuto chvíli má motor najeto celkem 81 hodin (výměna oleje po 20ti + 48mi hodinách). První výměnu jsem si dělal sám (teplý olej vypustil komplet a nalil 0,6 litru nového Shell Helix Super - jak káže návod), druhou výměnu mi dělal odborný servis Honda (doporučili a nalili mi speciální olej pro sekačky - Denicol). Olej se stále drží dle měrky na max. povolené hodnotě - neubývá (měřeno s nezašroubovanou měrkou - viz. návod k sekačce). Před chvílí jsem si dovezl čerstvej benzín od OMV a pokud nebude zítra pršet, chystám se sekat posledních zbývajících cca 2500 m2. Dnes jsem sekal bez problémů 3 hodiny a pak jsem zkusil zase vyšroubovat svíčku, byla opět pokrytá silnou vrstvou mestnejch sazí (motor provozuji stále "na zajíce", tudíž na plnej plyn). Svíčku jsem otřel, vypral pomocí štětečku v čistým benzínu, osušil a vyfoukal. Vzduchovej filtr udržuji stále v čistotě a ani v servisu ho nevyměnili (zřejmě usoudili, že je ještě schopný), spodní polovina filtru je slabě zaprášená, horní ještě méně, některá žebra papíru jsou úplně bez viditelného prachu. Zítra naleju dnes přivezenej benzín a uvidíme. Pokud bude svíčka po vyjetí nádrže zase černá, zkusím odsát z motoru trochu oleje tak, aby byla hladina v polovině vyznačených hodnot na měrce.