To jako že si koupím Vari s motorem Honda a hned z toho demontuju originál plyn a koupím za 3 stovky páčku jako má kolo Favorit:?Samozřejmě je obtížné např.orat najet na kořen a pak dát zpátečku, hlídat plyn, držet kleče a čekat až spojka zabere, kleče vylétnou do vzduchu a pluh vás rozpárá.Tak v tom případě zpozorním, zruším případnou gumičku na chcípáku, aby až to pustím ,to hned chcíplo.Když jsem se pro určitou značku rozhodl, tak se stím musím naučit dělat.To se týká i úpravy paliva do motoru Honda.Proto jsem si koupil stabilizátor.Když se tak zamyslím, tak to má většina jako koníčka.Za 70 tisíc bych měl brambory do konce života.Záhonek na okurky a rajské bych si zryl.Přesto jsem rád, že to Vari mám.Na souseda, který má traktor z MF se nešklebím, neříkám mu na co se mě neptá.On si své odveze a já taky.Už to, že můžu na silnici a neotáčím se jestli za mnou nejedou policajti je přeci dobré.Kolik dalších má tech.průkaz?