Nezbývá než zkouknout, jestli jsou správně zaskočený a otočit je buď na pojezd dopředu nebo o 180° do druhé zavřené polohy.
Taky je dobré zkouknout u Globalu jak sedí trubka na čepu. Podhuštěná pneu táhne, to je pravda, ale vždy jsem to udržel jednou rukou. Když mi ale před asi 8 lety praskla pružinka a palec zůstal trvale vyskočený, tak jsem měl co dělat oběma rukama, abych to těch 400 m domů vůbec odjel (s plným valníkem hnoje). Možná praskla už když jsem jel pro hnůj, ale to se jelo zkopce a souprava jela téměř na volnoběh. Tedy pokud je to rozdílem velikostí kol (podhuštění) zatáčí varina nezávisle na akceleraci. Je li to ale prokluzem jednoho z kol (ať už v čepu nebo v náboji), tak tah v řidítkách se zvětšuje úměrně akceleraci pouze jedním kolem.