Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Nezbývá než zkouknout, jestli jsou správně zaskočený a otočit je buď na pojezd dopředu nebo o 180° do druhé zavřené polohy.

Taky je dobré zkouknout u Globalu jak sedí trubka na čepu. Podhuštěná pneu táhne, to je pravda, ale vždy jsem to udržel jednou rukou. Když mi ale před asi 8 lety praskla pružinka a palec zůstal trvale vyskočený, tak jsem měl co dělat oběma rukama, abych to těch 400 m domů vůbec odjel (s plným valníkem hnoje). Možná praskla už když jsem jel pro hnůj, ale to se jelo zkopce a souprava jela téměř na volnoběh. Tedy pokud je to rozdílem velikostí kol (podhuštění) zatáčí varina nezávisle na akceleraci. Je li to ale prokluzem jednoho z kol (ať už v čepu nebo v náboji), tak tah v řidítkách se zvětšuje úměrně akceleraci pouze jedním kolem.

frown

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 14 a číslo 18.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika