On XP 200 ale plní Euro dvojku taky, protože jinak by se v evropě nemohl prodávat, jednoduše by neprošel certifikací. Co se týká cen, ony vyšroubované nejsou - pokud si porovnáváte ceny motorových jednotek, nejlacinějc vyjdou u Jikovu, protože dvacet let nezměnili provedení rukojeti a co je důležitý, odlitek mezipříruby NEMÁ ochranný prostenec spojky. Takže když položíte motor na zem, může se stát, že si poškodíte spojku. A pro upínání motoru k podvozku musíte ještě dotáhnout matice upínacích páček. Ono to laciný provedení zas tolik výhod nemá jak vidíte. Lepší provedení mají jednotky Dakru - tam už je ochranný prstenec, rychlospony a docela masivní provedení rukojeti. Cena je o něco nižší než u Vari v rámci GCV 160, cca o 2 tisíce. Vari má už antivibraci a nastavení sklonů přímo na kloubu řidítek a taky vcelku pěkný design (ten dneska hodně prodává). Za cenu ekodotace je Honda za krásnejch 13 500, XP je za 11 tisíc. Za ty prachy Vám kompletně nastrojenej motor nedá nikdo... ještě od Vás vezme a zlikviduje letitej šrot co máte doma ve stodole.