Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

S tím bych nesouhlasil. V té době se chystali nové kleče a zase ještě něco měnit a homologovat? To ne. Motor byl nejdražší ale určitě by ho ponechali jako "kdo chce". Dnes, uznávám, už to nikoho tak nebere. Škoda, stačil by trošku tlak ze strany zákazníků a bylo by. Nebo začít navzdory nakupovat na slovensku, tam byl. Ale kdo to bude dělat, že? Ale jak známo, i motor GXV doznal konstrukčních změn během dostupnosti pro Vari. Kdo má ještě černenou plechovou "kapotáž" a chromový výfuk, nic lepšího už nemůže mít. To byl made in France.  Plastový červený kryt neplatí!! Oni z něho udělali i šestikoňák, pro tehdejší Vari profi na čtrnáctkách kolech, ale to zvedly jen otáčky na regulátoru o cca 200.

Já zde nechci komukoli vykládat jak "kecá", teda až na vyjímky, jen píšu "to svoje" pro to, aby si z toho každý vzal co jeho jest. Ale rozhodně si nevymýšlím, když nevím, napíšu, že to prostě nevím. Nejsem z těch co vědí vše. Jo a co by mohlo býti důležité dodat, nemám firmu - nejsem servisák a nejsem ani na výplatní listině Vari a.s. Sem tam sekám hrubky a jiné chyby. Prostě takovej "normální", no.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 15 a číslo 16.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika