Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Teď se přidám já do diskuze - GCV se poznalo dříve podle plechového víčka rozvodu, rozdíl mezi 160 a 190 ccm jsou krom vrtání válce v tom, že u 190tek je zadní čelo motoru žebrované. Nyní jsou v prodeji motory se sjednocenými prvky, takže u 190ky GSV poznáte snad jen podle dvojité vložky filtru a nápisu.

Jak tu někdo dříve psal, že motory na VARI systém a bubnovky jsou odlišné, tak je to nesmysl. Je to jedna a tatáž specifikace v obou případech. (GCV160E N2E8 nebo u 190tek N2G7).

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 11 a číslo 16.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika