Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Za prvé, pokud si myslíte, že motor GCV a GSV je k rozeznání jen podle nálepek, pak teda víte hodně málo. Na první pohled motory bez nálepek jsou jasné který je který.

Za druhé, kleče speciál se už již nevyrábí, místo toho jsou na všech motorech kleče Global s integrovvaným AV systémem. I proto SfK nákupem u zdroje získá více.

No a závěrem mám řekněte, měl jste už tu čest, na vlastní ruce, oči a uši s motorem XP200?

PS: taky jsem zde četl něco o barvách motorů. Nikoho nenachytávejte na červenou na motoru Honda. Tato barva se vyskytuje na motorech jen tehdy, jde-li motor součástí výrobku od Hondy. Jinak a všude černá. To už ale platí nějaký rok.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 19 a číslo 20.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika