Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Výstižné, velmi výstižné yes.

A k té opravitelnosti. 2T co jsem uplatnil při ekodotaci měl už slabší kompresi (ale na výbrus to zatím nebylo - jen byl žíznivější než tabulková spotřeba) ale hlavně měl vyběhané osičky v karburátoru (opravitelné použitím bronzových futer). Jistě tady se mnou budete souhlasit, že než vrážet nostalgicky 2k do starého motoru je lepší jej dát jako protihodnotu 6k k nákupu nového 4T. O nákupu 4T jsem už uvažoval před 2 roky a vím, že nelze použít jakoukoliv kombinaci Honda_Motor+bastl_příruba+původní_kleče. Levná 4T hondasekačka_motorová_jednotka nemá dostatečný setrvák, karburátor je stavěn na konstantní otáčky + startovací režim, atd.  (Přesto tady někdo uvedl, že dobastlit si Hondu je jen o pár tisíc dražší než dotovaná cena a levnější než cena XP nedotovaná).

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 11 a číslo 12.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika