Výstižné, velmi výstižné .
A k té opravitelnosti. 2T co jsem uplatnil při ekodotaci měl už slabší kompresi (ale na výbrus to zatím nebylo - jen byl žíznivější než tabulková spotřeba) ale hlavně měl vyběhané osičky v karburátoru (opravitelné použitím bronzových futer). Jistě tady se mnou budete souhlasit, že než vrážet nostalgicky 2k do starého motoru je lepší jej dát jako protihodnotu 6k k nákupu nového 4T. O nákupu 4T jsem už uvažoval před 2 roky a vím, že nelze použít jakoukoliv kombinaci Honda_Motor+bastl_příruba+původní_kleče. Levná 4T hondasekačka_motorová_jednotka nemá dostatečný setrvák, karburátor je stavěn na konstantní otáčky + startovací režim, atd. (Přesto tady někdo uvedl, že dobastlit si Hondu je jen o pár tisíc dražší než dotovaná cena a levnější než cena XP nedotovaná).