Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Zdravím, na začátku by nikdo neočekával jaká se strhne diskuze ohledně srovnávání dvou motorů. Shrnul bych to takto, ano XP200 je podobný GXVčku ale jen podobný stejně jako třeba jakýkoliv kombík jinému kombíku (auta). Co se výdrže týká, težko zatím posuzovat ale podle celkového zpracování bych odhadoval, že bude srovnatelný s jinými výrobci. Za uvedenou cenu vyměnit za dvoutakt je rozhodně dobrá volba.

Jen poznámka ke konstrukci sytiče. Honda má sytičovou klapku a funkce je založená na vytvoření podtlaku při startu a tím nasátí paliva do difuzoru. XP200 nemá sytičovou klapku a funkce je založená na vytvoření přetlaku nad hladinou paliva v plovákové komoře (balonek s dírkou). Stlačením balonku a současným ucpáním dírky prstem se vytvoří nad hladinou přetlak a tím dojde k výronu paliva emulzní trubicí do difuzoru karburátoru. Tento systém používal Tecumseh již před čtvrtstoletím na svých strojích a někde ho používá i BS. Standa. 

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 20 a číslo 15.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika