Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Hádáte se krásně o tom, jestli kopie nebo vlastní kce.

Jistě se shodneme, že to není kopie čtyřválce koncernu VW. Že Tecumseh je horší a B&S má jiné detaily. Jenže Honda i jiné motorářské vývojové kanceláře vyvinuli spostu různých typů motorů, s různými kompresemi, různými poměry váha/výkon × obsah/výkon × výkon/spotřeba × kroutící momet/spotřeba × životnost/váha... Prostě do auta Honda bude jinak stavěný motor od samého začátku stejně tak jako pro vysokootáčkové motocykly (jednostopá vozidla Honda).

Nechápu, proč pochybujete o čínském výzkumu a vývoji, když ho měla i naše Škodovka v MB. Jestliže potřebují provozně odolnější motor, nemusí kopírovat Hondu. Především používají celý soubor znalostí (bohužel někdy bez ohledu na řádné zakoupení licence). O kjopii se dá hovořit pouze tehdy, když je to 1:1 obšlehnutý (viz sjetá guma na nových padělcích stroje Blata, kopie výrobní vady na odlitku rámu hoblovky ABH 2315 a jiné).

Jinak, hádejte se dál - nenechte se rušit = pro vari je tiulek stále v diskusi na očích krásnou neplacenou reklamou...cool Vždyť i motor Honda do PJGCV160 se liší od motoru Honda  o stejném objemu do sekačky ABG (asi v 8mi detailech). Nemůžete tak uvádět, že koupíte levnou sekačkovou Hondu a dáte ji na přírubu s klečemi od Vari (nebo dokonce místního zámečníka).

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 17 a číslo 16.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika