Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:

Ale tak já to chápu co píšete, ale co s tím, když nový válec s pístem, kruhy a pístním čepem stojí to, co jeho broušení a dodání výbrusových kruhů a pístu. Dám Vám jeden příklad. Ten jsem řešil, ne slyšel. Motor B&S na výměnu klika, válec píst kruhy. Nákup dílů o 700 kč dražší, než nákup polomotoru, kde stačí přidělat jen karbec, výfuk, hlavu. Těsnění pod ně v ceně polomotoru.

Prostě opravy - repase dílů, nebo jejich nákupy jsou cenově tak nastavený, že ten, kdo dokáže vyčíslit úspory provozu 4T vs. 2 takní motor, je nemůže akceptovat. A zjistí co? Oprava motoru konstruovaný na GO se NEVYPLATÍ!!! Za "stejný" peníze je nový celý motor. Teď se samozřejmě nebavím o "replikách používaných k opravám, to nepovažuji za správně provedenou generánlí opravu, ale použití replik ke sprovoznění motoru chápu a neodsuzuji to, jen teda se bavíme o GO a já mám prostě dojem, že si tento "terminus technikus" vykládá po svém stále více lidí.

No a když se přidržím toho XP 200, tak nákupem oproti GCV ušetřím, vydrž i kdyby byla stejná jako GCV je solidní no a pokud zdechne na vyčerpání, pořídím ho zase, protože zase ušetřím proti GCV.

Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 14 a číslo 13.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
O nás | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika