Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:
Stando v čem se zase šťouráte? Když používám syntetiku místo minerálu, tak si snad dokážete odvodit, že místo 15W40 používám např 5W40. Protože: Je hodný pro benzínové a naftové motory s emisními parametry Euro IV a V • Výrazné snížení tření • Nižší opotřebení součástí a prodlužení životnosti zatěžovaného agregátu • Koeficient tření výrazně přispívá ke snížení spotřeby paliva a redukci výfukových zplodin. • Vyšší výkon a kroutící moment. • Vyšší spolehlivost motoru, ochrana proti opotřebení součástí a snížení rizika mechanické závady. • Celkové provozní náklady se sníží díky nižší spotřebě paliva a delší životnosti komponentů. • Jedním typem oleje viskozity 5w40 pokryjete většinu aktuálních norem. Že se změnily výrobní postupy a základové oleje je pro mne nepodstatné, neboť parametry má o dost lepší a kvalitativně je vyšší 5W40. Cena je také příznivá. Výměna 5W40 jednou za rok je pro mne záruka, že motor je provozován s kvalitním olejem s minimálním opotřebením. Mohl bych používat ještě kvalitnější syntetické oleje. Vzhledem k jejich ceně a kvalitě 5W40 bych nezískal víc v malém 4T motoru.
Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 14 a číslo 19.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika