Připojit reakci
Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:
Nedělal bych závěry životnosti, neboť Hondu často používám, téměř 20 let a tzv vyšponovaná jede bez nejmenších problémů. Kvalitní motor může mít menší obsah a větší výkon, protože nemá slabé místo v žádném dílu. Bude objektivnější srovnávat po delší době. Hondy mají obohacení sytič klapku v karburátoru a ta musí být uzavřená těsně při startování motoru. Dále když je motor nakloněný dozadu na řídítka, je karburátor bez benzínu. Tyto motory nemají palivové čerpadlo, nádrž je umístěna nad karburátorem a samospádem je dopraveno do karburátoru. Startování ve vlhku může způsobit nepovedený první zápal, při odstavení motoru zatáhněte za starter až klade odpor, ventily uzavřou spalovací komoru, tak nedojde s výměně vzduchu a kondenzaci vody. Kolik startů jste zkoušel po odstavení motoru a byla páka plynu úplně v krajní poloze, je třeba občas promazat bovden, aby polohy páky byly jasné a snadné.
Text příspěvku:*
Při psaní textu neukončujte jednotlivé řádky, text se v odstavci zalamuje automaticky.
Obrázek:
Vybrat soubor:
Název:
Popis:
Vkládat lze pouze obrázky typu JPEG a PNG. Maximální rozlišení obrázku je 12 megapixelů (4920x3218 obrazových bodů). Maximální možná velikost obrázku je 10 MB.
Kontrolní řetězec:*Sečtěte prosím číslo 10 a číslo 20.
Výsledek vložte do následujícího políčka:
* Bez vyplnění políček zvýrazněných tučným písmem nebude možné formulář odeslat.
zahrada.cz
Informace o serveru | Reklama | Podmínky užívání | Kontakty
(c) Lupo Media s.r.o. 2001 - 2024
DŮMACHALUPA.cz
statistika