Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:Vliv biosložky se velmi přehání vzhledem k tomu, co skutečně způsobí u pečlivých a halabala majitelů 4T. Letití majitelé 2T hledají všechny možné důvody, aby našli na 4T nějaký problém. Je několik postupů, jak zajistit, aby se po delší pauze motor snadno nastartoval a palivová soustava byla s karburátorem čistá. Ročně zabere taková údržba do 10 minut. Problém je v tom, že pro některé je i tak málo prevence hodně a vůbec základní údržbu zanedbávají. I motor, který odmítá nastartovat z možného problému s bio je možné snadno zprovoznit. Starý benzín vypustit, doplnit nový se stabilizátorem paliva. Zavřít ventil paliva, vypustit karburátor povolením šroubu plovákové komory, dotáhnout a otevřít ventil paliva. Pokusit se nastartovat motor, případně i s benzínem pod svíčku a po protočení nechat stabilizátor působit několik hodin. Většinou je po velmi starém benzínu nutné vyčistit trysky, neboť motor nemá správný chod. Lepší možností je použít stabilizátor před dlouhým odstavením motoru. Další možností je motor několikrát nastartovat během dlouhého odstavení. Další možností je spotřebovat benzín v motoru do zastavení motoru. Žádný z těchto preventivních postupů před delším odstavením motorů jsem nedělal, až poslední roky používám preventivně stabilizátor, protože 40 Kč za použitou polovinu lahvičky jednou za rok považuji za nejlepší prevenci s nejmenším časovým zatížením.