Text příspěvku, ke kterému připojujete reakci:Možná budete na tom hůř. Ty nové čtyřtakty nejsou tak blbu zdorné a palivo chtějí superpure. Laboratorní podmínky tomu nezajistíte. Ono jedna návštěva servisu může obnášet mnohem větší náklady, než vyprodukujete za jednu pěstitelskou sezonu. Je třeba se rozhodnout pro něco a pak to pokorně nést. Pořídíte si čtyřtakt s tím, že šetříte životní prostředí, sám si to nezměříte a údaje, které jsou k dispozici budou vždy takové, aby vyzdvihly za účelem odbytu přednosti, které tam možná ani nejsou. Když budete na té malé ploše používat dvoutakt do kterého budete lít trochu lepší bezín s novými oleji v předepsaném ředění, tak vám ten chudák 2T zakouří trochu při prvním startu a pak to co vyfukuje může i vonět. To že potřebujete na každou blbost special vercajk je obchodní politika výrobců a potažmo sevisů. V době „rudého temna“ jste si třeba koupil JAWU 05 nebo 20 a součástí stroje byl celkem dobrý návod k obsluze a servisní slušně rozepsané pokyny atd. Ta doba je nenávratně pryč a nyní jen vládne chamtivost. Pokud to nezměníte musíte se přizpůsobit. No a k4T nemůžete v žádném případě přistupovat s hasákem a kladivem, vyžaduje to také jistou řemeslnou zručnost a již výše zmíněné nářaďové vybavení, což jsou další desítky Palackých.